جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
علی شهبازی | aqa
۱۴:۱۴:۱۳ ۱۴۰۵/۰۴/۰۲

پترول ..خرید پترول در این قیمت ها برای خریدار مجانی در میاد ، علت صف خرید سنگینش همینه… تا الان نزدیک 9000 میلیارد تومن سود شناسایی کرده…احتمالا با فروش نگین سنقر که یک پتروشیمی نیمه کاره هست بالای 3000 میلیارد دیگه سود شناسایی میشه… کل زیر مجموعه ها از زیان خارج شدند و سودسازی شروع شده..شلرد…شارپیلن…شاروم ..ممسنی کازرو..کرماشا…هر روز صف خریدن… پله اول 330 تومن ،.و هدف بعدی 500…بعدی 1000 تومن…برای هر سهم بالای 3000 تومن فقط دارایی ثابت وجود داره… مطلقا نفروشید ..بالای 200 درصد سود میده در بازه ای 6 ماهه

لیست اخبار