جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
پرواز | bahamtaizadeh
۱۳:۰۸:۰۴ ۱۴۰۵/۰۴/۰۲

#سینرژی به حدی فریبکارن شرکت کارگزاری فارابی که خدا میدونه.. اعتبار دادن یکماهه کلی هم تبلیغ که اگر سهام ما روبخرید اعتبار یشتری بهتون تعلق میگیره.. ما اومدیم سهم خودشون رو گرفتیم اعتبار دادن.. حالا سهم خودشون که همین سینرزی هست کلی بهمون ضرر زده// اعتبار یکماهه رو هنوز 20 روز نشده بطور ناگهانی کل اعتباری که داده بودن رو منفی کردن.. علت رو جویا شدیم میگن کال معارجینی.. میگم خب اندازه افت سهم رو که خودتون به ما ضرر زدین منفی کنید تا واریز کنیم.. میگن نه باید کل اعتبار رو تسویه کنید… خلاصه که فریب کارگزاری فارابی رو برای اعتبار نخورید اینها فریبی بیش نیست

لیست اخبار