جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
مهدی پیروزفر | ms20176861
۱۴:۰۴:۵۹ ۱۴۰۵/۰۴/۰۲

وسدید قشنگ دارن ازبازارسبز و ولع خرید سهامداران نهایت استفاده رو میکنن،سه چهاروزکاری پیش 250 ملیون فروختن،بازارکه شل کرد صف فروش سنگین رو دیدیم امروز هم سنگین فروختن،یکشنبه مشخص میشه هدف صعود واقعیه سهمه یا بازنوسانگیری ازسهامدار متضرر.دوستان از رشد سهم جا نمیمونید،اجازه بدید بالای سقف سه چهارساله نوسانگیری تثبیت کنه،نشانه ورود پول داشت،اونموقع بخرید

لیست اخبار