وسدید قشنگ دارن ازبازارسبز و ولع خرید سهامداران نهایت استفاده رو میکنن،سه چهاروزکاری پیش 250 ملیون فروختن،بازارکه شل کرد صف فروش سنگین رو دیدیم امروز هم سنگین فروختن،یکشنبه مشخص میشه هدف صعود واقعیه سهمه یا بازنوسانگیری ازسهامدار متضرر.دوستان از رشد سهم جا نمیمونید،اجازه بدید بالای سقف سه چهارساله نوسانگیری تثبیت کنه،نشانه ورود پول داشت،اونموقع بخرید
-
صندوق های طلا اهرمی بورسی
📊 بررسی پرتفوی صندوق توان 🗓 خرداد ماه 1405 @Foundino | 🟠🟠🟠
-
ثاخت شنبه این سهم قفل صف فروشه
-
Ma.Tajbakhsh
#سرود 8 ماه پیش توییت زدیم که هدف این سهم 1200 تومن هست و امروز 1400 تومن رو رد کرده
-
ترید فاند
📊 بررسی پرتفوی صندوق توان 🗓 خرداد ماه 1405 @trade_fundd | 🟠🟠🟠
-
stock & options
رکورد عالی #فسبزوار در فروش خرداد رکورد بیشترین مبلغ فروش خرداد ماه 2,442 میلیارد تومان است که نسبت به ماه مشابه سال قبل رشد 140% داشته. مجموع فروش از فروردین تا خرداد 3,617 میلیارد تومان است، همچنین میانگین فروش نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد 121% داشته. پ ن ؛ تو زنجیره فولاد ، یک نماد چنین گزارشی بده و همزمان p/e زیر 4 داشته باشه نوبره …
-
Khatereh Roshan
شبصیر رفتیم مجمع
-
شاهو
وتجارت شنبه هم صف خرید•️
-
فرابورس نماد وبوعلی سال 99 بوده 3هزار تومان. امروز 226تومان یکی از نابترین سهمها هست .احتمال زیاد در اینده نزدیک 2 افشا الف وب داشته باشد 💜🩵💚💙
-
پیتر نورتون
وسپه اقا هرکی ناراحته الان بفروشه از فردا دیگه اینجا هر روز روضه نخونه هر سهمی را نخرید. صورتهای مالی شرکتها را بررسی کنید
-
بهنام صمدی | BehnamSamadi
بورس تهران میگه ما سردر داریم باز خوبه شما حداقل اینو دارید، بقیه همین رو هم ندارن ولی منظور من چیزی شبیه لوگوی بالای ساختمون مرکزی بانک ملت و بانک صادراته @BehnamSamadi_org ☑️