جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
| shahinsm
۱۳:۰۰:۵۷ ۱۴۰۵/۰۴/۰۲

کالا با ازاد شدن سهام جایزه هم فشار فروش کمی داره بقیه بازارها از جمله خودرو دلار طلا مسکن نه تنها درجا میزنند افت میکنن فدرال رزرو گفته تا پایان سال حداقل یک افرایش نرخ بهره داریم پس انس جهانی بازم افت میکنه کسی که الان مثلا با 100 درصد سود میخواد بفروشه رو 200 درصد سود بازم ورود میکنه بازدهی سهم هم اینو میگه حقیقت اینه که کالا فروشی نیست باید خرید فقط

تعامل (Eng) 1.0
لیست اخبار