دوایکس نوشتار تحلیلی به وقت مسگون به وقت دوایکس پانزده درصد سبد دوایکس پالایش است بیست چهار درصد دوایکس پتروشیمی است که بخشی از ان تاپیکو است شش درصد سبد چند رشته ای شستا وغدیر است که ازتحولات پتروشیمی وپالابشی ها نفع میبرد نزدیک ده درصد سبد دارو اما فملی پانزده درصد سبد دوایکس است البته شاید کم شده باشد. صندوق مسگون پذیره نویسی داشت که در صنعت مس سرمایه گذاری کندبرای همین فملی چند روز رنج خواهد بود ضمنا فملی سیزدهم این ماه به مجمع افزایش سرمایه میروند…نارنج خوب است پاینده سالم باشید
-
بورس۲۴ | Bourse24
بانک سرمایه املاک مازاد خود را به مزایده گذاشت به گزارش کدال نگر بورس 24، بانک سرمایه در اطلاعیه ای از برگزاری مزایده فروش املاک تملیکی و مازاد بر نیاز خود خبر داد. https://www.bourse24.ir/news/358437/
-
آوای آگاه
#مجمع #شارپیلن 📌 ادامه گزارش اوای اگاه از مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت پتروشیمی ارغوان گستر ایلام: ✅ به گفته مدیران شرکت، پتروشیمی ایلام به تنهایی حدود 70 درصد خوراک مورد نیاز ظرفیت اسمی شارپیلن را تامین می کند و مذاکراتی نیز برای تامین خوراک از منابع خارجی از جمله روسیه در حال انجام است. ✅ در پاسخ به سوال سهامداران درباره شناوری پایین سهم و عدم فعالیت بازارگردان، هییت مدیره اعلام کرد پیگیری های لازم برای اغاز فعالیت بازارگردانی در دست انجام است و این موضوع از سوی بخش مالی و امور سهام شرکت دنبال می شود. ✅ مدیران شرکت درباره باز ماندن نماد پیش از برگزاری مجمع توضیح دادند معاملات انجام شده ناشی از یک خطای اجرایی بوده که پس از اصلاح، نماد متوقف و معاملات ابطال شده است. ✅ هییت مدیره اعلام کرد فناوری مورد استفاده در این مجتمع مبتنی بر تولید پیوسته بوده و با فناوری مورد استفاده در برخی تولیدکنندگان داخلی پلی پروپیلن تفاوت دارد. ✅ همچنین عنوان شد تجهیزات اصلی و سیستم های کنترلی مجموعه طی سال های 2022 و 2023 نوسازی شده اند و عمر مفید این واحد بیش از 30 سال براورد می شود. ✅ مدیران شارپیلن با اشاره به وضعیت صنعت پلی پروپیلن کشور اعلام کردند در دوره اخیر از میان 8 تولیدکننده این محصول، 4 واحد از مدار تولید خارج شده بودند که تاکنون 2 واحد مجدداً به چرخه تولید بازگشته اند. ava.agah.com @Agahmoshaver
-
asenat
کبافق سناتور نزدیک ب معدن هستی وقت کردی بروتاخبری یافت نمیکنی
-
اقبال
#کرماشا
-
غدام سال 1400 تا قیمت 60 تومن اقای کمالی سهمو میخرید و بالا میکشید الان بعد 5 سال اومد رو 5 تومن فروخت البته قبل افزایش سرمایه میخرید اگه با افزایش سرمایه حساب کنیم انگار رو 20 تومن خریده بود و رو 5 تومن فروخت با حدود 80 درصد ضرر نسبت به پول اولیه خودش رفت کنار اگه با تورم حساب کنیم قدرت پولش صفر شد.
-
asenat
کبافق یاهم حقوقی ها خبردار شدن خرداد هیچ نفروخته تاپایان سال خبری از فروش انبار نیست
-
روهان
خودرو تو این شش سال خودرو ششصد بار تا حالا افزایش نرخ دادن و نتیجه شده ضرر بیشتر سهامداران
-
کرازی یه توصیه به دوستان ریالی بابت حق تقدمها واریزنکنیدنه این سهم هیچ سهمی
-
SsS
#تپکو انعقاد قرارداد همکاری هپکو با یکی از پیمانکاران مطرح حوزه نفت و گاز کشور توسط هپکو -2 تیر 1405019 قرارداد همکاری شرکت هپکو با یکی از پیمانکاران مطرح حوزه نفت و گاز کشور منعقد شد. به گزارش هپکونیوز، مدیران ارشد و تیم مشاور مهندسی توسعه گاز طی بازدید از توانمندی های شرکت هپکو در زمینه تولید انواع شیرالات نفت و گاز، ضمن بررسی ظرفیت های فنی و مهندسی این مجموعه، بر توانمندی های هپکو در این حوزه تاکید کردند. این ارزیابی ها و تایید دانش فنی هپکو، زمینه ساز شکل گیری همکاری مشترک میان هپکو و یکی از پیمانکاران مطرح حوزه نفت و گاز کشور شد و در نهایت، قرارداد همکاری دو شرکت در حوزه تولید شیرالات نفت و گاز به امضا رسید. این همکاری می تواند گامی موثر در جهت توسعه تولید داخلی، افزایش توان ساخت داخل و تقویت زنجیره تامین تجهیزات مورد نیاز صنایع نفت و گاز کشور باشد
-
مهرداد اسدی
سصوفی سصوفی دوباره حرکت عالی کردامامن متاسفانه شتران راخالی کردم در1مثبت وارداین سهم شدم جام خوش بوداماهیجانی عمل کردم نمیدونم میره بالا یابهم انداختن