جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
ایروانی ارشد کسب وکار | alireza13543381
۱۳:۵۴:۳۲ ۱۴۰۵/۰۴/۰۲

دوایکس نوشتار تحلیلی به وقت مسگون به وقت دوایکس پانزده درصد سبد دوایکس پالایش است بیست چهار درصد دوایکس پتروشیمی است که بخشی از ان تاپیکو است شش درصد سبد چند رشته ای شستا وغدیر است که ازتحولات پتروشیمی وپالابشی ها نفع میبرد نزدیک ده درصد سبد دارو اما فملی پانزده درصد سبد دوایکس است البته شاید کم شده باشد. صندوق مسگون پذیره نویسی داشت که در صنعت مس سرمایه گذاری کندبرای همین فملی چند روز رنج خواهد بود ضمنا فملی سیزدهم این ماه به مجمع افزایش سرمایه میروند…نارنج خوب است پاینده سالم باشید

لیست اخبار