وصندوق سهام پیرمردی.از رشد بازار عقب میمونه.چون خودشون میخان. سهامهای این صندوق هم مثل فصبا جم هم ریزش داشتن ودارن چون خودشون میخان
-
غالبر فقط فروش غالبر باید فروخت
-
کبافق خواهید دید
-
ایروانی ارشد کسب وکار
دوایکس نوشتار تحلیلی به وقت مسگون به وقت دوایکس پانزده درصد سبد دوایکس پالایش است بیست چهار درصد دوایکس پتروشیمی است که بخشی از ان تاپیکو است شش درصد سبد چند رشته ای شستا وغدیر است که ازتحولات پتروشیمی وپالابشی ها نفع میبرد نزدیک ده درصد سبد دارو اما فملی پانزده درصد سبد دوایکس است البته شاید کم شده باشد. صندوق مسگون پذیره نویسی داشت که در صنعت مس سرمایه گذاری کندبرای همین فملی چند روز رنج خواهد بود ضمنا فملی سیزدهم این ماه به مجمع افزایش سرمایه میروند…نارنج خوب است پاینده سالم باشید
-
وسدید اون دویست بیست میلیون رو. حقوقی و حقوقی حقیقی نما فروخت و حقیقی واقعی خرید این از سرانه خرید فروش میتونید بفهمید پس حضرات امروز فروشنده بودن حالا چرا روزهای اینده معلوم میشه از توجه شما به این مطلب تشکر میکنم
-
فرزام روحانی
غنوش با سلام و عرض ادب شنبه تحت هیچ شرایطی نباید منفی بشه فعلا روی فیبوی 1.414 داره دست به دست میشه محدوده ی 18380 ریال هم خیلی خیلی مهمه این عدد سقف شکسته شده س بنده فعلا تماشاگرم اگه نظر ش به محدوده ی 17000 ریال باشه، بنده نیز یه مقدار اضافه می کنم فعلا دست به ماشه م خرید خودمو روی غالبر تکمیل کردم و هرچی مازاد بخرم فقط و فقط برای نوسان گیری خواهد بود
-
غالبر غالبر دیگه داره میرسه ته چاه
-
ثفارس نکات مثبت ثفارس از دید بنده که 6 سال سهامدار ثفارس هستم 1-درست شدن مدیریت شرکت 2-پیگیری و رفع مشکلات حقوقی پروژه ها 3-تعریف پروژه های جدید در شرکت 4-جمع اوری شناوری سهم 6-رشد بنیادی شرکت 7-پیگیری افزایش سرمایه جدید (یه افزایش سرمایه 125 درصدی داشتیم الان دنبال یه افزایش سرمایه 185 درصدی از سود انباشته هستن) 8-رشد مارکت شرکت این ها 6 سال زمان برده انجام بشه ما از جایی شروع کردیم که عزیزان نبودن نمی دونن چی گذشت به ما و درک نمی کنن الان تو چه شرایط خوبی هستیم. برای مثال می گم خدمت بزرگواران یک میلیارد هشت صد میلیون سهم داشتیم قیمت سهم تا 420 تومن افت داشت 1.800.000.000×420=756.000.000.000 کل مارکت شرکت بود بد تازه مدیریت قبلی مصاحبه کرد گفت ارزش شرکت طبق پروژه ها همین هست چون می خواستن همه چیز نابود کنن الان 4.000.000.000 میلیارد برکه سهم داریم قیمت 1250 تومن هست.4.000.000.000×1250=5.000.000.000.000 مارکت شر کت هست سهامدار عمده دنبال افزایش سرمایه 185 درصدی هست و می که ارزش مارکت شرکت الان نصف یکی از پروژه های شرکت هست یعنی پتانسیل رشد شرکت از همین جا چند برابر هست بخاطر همین که بنده صبر می کنم
-
عدنان جعاوله
فزر روح الله برادر من این مثبت ها موقتیه هر موقع بالای 53 بسته بشه روندش صعودی میشه . الان هر بالایی فروش داره خریدار نباش
-
اهرم واقعا امروز روزی بود کسی جرات خرید نداشت توی اپشنها به غیر از شستا و تا حدودی اهرمها اون هموکاملا مشخص هست تعطیلات
-
محمدرضا ABC
ولغدر لیزینگ ایران خودرو دقیقا ماندن پای یه اشتباه اشتباه بزرگتر هست هر چه سریعتر از سهم های بی بنیاد خروج بزنین این سهم که دیگه حرفی در مورد اشغال بودنش نیس