🌺🌺🌺🌺🌺 پتروشیمی ها اماده حرکت؟ برای نخستین بار، شاید طی چند سال اخیر و بعد از برجام، صادرات محصولات پتروشیمی از شمول تحریم خارج شده و این خبر بزرگی برای این گروه محسوب می شود. این اتفاق می تواند مسیر صادرات را تسهیل کند و خبر مهمی برای صنعت است؛ به ویژه برای گروه اوره و متانول و سپس سایر محصولات. اما اگر بخواهیم سراغ فهرست خودمان برویم؛ از دید ما، #شیراز در این قیمت ها و به خصوص #شپدیس در حوالی 12'000 ریال با چشم انداز سود 1800 ریالی، گزینه های مناسبی در گروه اوره هستند. در متانولی ها اگر بخواهیم یک گزینه انتخاب کنیم، بین زاگرس و شفن، #شفن را جذاب تر می بینیم؛ هرچند شخارک هم می تواند به تدریج متحول شود. در سایر گزینه ها، منفی های امروز @پارس می تواند قابل توجه باشد و در سوی دیگر @مارون هم گزینه مناسبی است. در مجموع فعلاً مارون، پارس، شیراز، شپدیس، زاگرس و شفن را می توان با دید بررسی بیشتر و خرید زیر نظر گرفت. به نظر می رسد به تدریج این گروه بیشتر مورد توجه قرار گیرد و گزارش های ماهانه نقش شتاب دهنده و تعیین کننده در انتخاب نهایی گزینه ها داشته باشند.
-
غالبر حقوقی عزیز وقتش نرسیده یه حمایت کنید حواست به اعتبار اینده سهم هم باشه ما به درک
-
BIG-PROFIT
#وبشهر
-
حافرین زوده هنوز تا 21 فرصت داره
-
آذربایجانیم
#اروند سهامداران عمده اروند بخاطر حتی یک سهم از همه چیزشان گذشته . دیگه هیچ چیز بارشان نیست… حتی کلاه قرمز تو سرشان گذاشته اند. چاره نیست جز صبر…
-
✨️️پدیده_طلایی️✨️خرید وفروش خودرو وملک سهام پدیده
#ابنیه رای گیری درمورد تصویب صورتهای مالی
-
am bourse
ثبهساز حجم تبلیغات زیاد شده مراقب باشید
-
عیار فزر حجم بخوره باور نکنی صبر کن 12.30 میبینی
-
محسن 2020
#سفارس وقتی حقوقی میاد تو این بازار مثبت سهم رو صف فروش میکنه و میشینه تو صف فروش… معلومه شرکت پدر و مادر نداره وگرنه چرا ساروم و سشرق و ستران معامله قوی دارن ؟! چون صاحب داره شرکتشون و بازارگردان قوی انتخاب کردن
-
قاسم هاشمی
ثشاهد نمودار که جلو روتونه برید گذشته سهم رو ببینید انقدر خسته میکنه یهو میزنه زیر سهم , چیزی نمونده شگفت زدتون کنه ثساهد💚💯💚💯💚💯💚💯💚💯💚💯
-
چوبین⭐⭐⭐
گلدا توریل ورود پول داره .سنگین و واقعی اونم چندین روز پی در پی . با حد ضرر 255 نگهداری