#اروند سهامداران عمده اروند بخاطر حتی یک سهم از همه چیزشان گذشته . دیگه هیچ چیز بارشان نیست… حتی کلاه قرمز تو سرشان گذاشته اند. چاره نیست جز صبر…
-
جمشید بابایی
#شلرد اگه میخواهی به مجمع نری همین الان بفروش؛ شنبه ممکنه که نتونی بفروشی
-
حرفه ای های بورس
تحقق پیش بینی روند قیمتی سخاش در تاریخ 2 اذر 1404 و پیش بینی امروز
-
khosro
#ارفع حقوقی دمت گرم باغت اباد
-
جواد
#غنیلی یک سهم مزخرفی هست که. چند تا افراد مریض افتادن جون این سهم و باعث شده کسی اصلا به این سهم نگاه نکند
-
آقای بازار / اپلیکیشن بنیادی بورس ایران
#پدرخش حجم مشکوک اخرین: -2.54% پایانی: -1.95% 🟥پی بر ای : 12.38 💎@parsdevelop_support 👈 کانال پلاس 2 تیر 1405
-
مهرداد
#اروند شرکتی که برای سهامدارش ارزش قایل نباشه و در این شرایط کمی حمایت نکنه دوزار نمی ارزه الان جمع کردن این صف برای سهامدار عمده کاری نداره ولی دنبال کسب منفعت از جیب سهامدار خرد هست
-
Oxbear
✍️ #خودرو فعلا بالای باکس حمایتی
-
علی
#کرمان درود به همه دوستان هدف اول 200 در کمتر از 2 ماه
-
E
#تپکو منظورت 46؟
-
آموزش تکنیکال بورس fadaei
✍️ #خودرو فعلا بالای باکس حمایتی