جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
آذربایجانیم | azerbaijanim
۱۱:۳۴:۴۳ ۱۴۰۵/۰۴/۰۲

#اروند سهامداران عمده اروند بخاطر حتی یک سهم از همه چیزشان گذشته . دیگه هیچ چیز بارشان نیست… حتی کلاه قرمز تو سرشان گذاشته اند. چاره نیست جز صبر…