بالبر تو گزارشش گفته بازارگردان ندارد
-
سیگنال روزانه
#کچاد #کچادح اختلاف عجیب قیمتی ک حداقل من تا حالا تو بازار ندیدم اگر سهامدار کچاد هستید و قسد نگهداری دارید کچادح بسیار جذاب تر بلاخره این دو باید بهم در حد منطقی نزدیک بشن ک در هر صورت اگه قرار باشه هر کدوم نصف راه رو برن واقعا #کچادح جذابه پریروز از 97تومان صف ب صف شد ک یه پیام گذاشتم و توضیح دادم اگر کچاد دارید بدون کوچکترین تعلل با کچادح عوض کنید تا زیان عجیب و قریب نکردید قیمت کچاد 230 کچادح 102
-
گروهخدمات بازارسرمایه پاداش
🔵 چرخش استراتژیک سرمایه در بورس 🔺شاخص کل بورس تهران در پایان معاملات امروز با رشد 88 هزار واحدی معادل 1.74 درصد رشد، تا محدوده 5 میلیون و 160 هزار واحدی افزایش یافت. 🔺در روزی که 68 میلیارد برگه سهم در بورس تهران مورد معامله قرار گرفت مشاهده می شود که معیار ارزش معاملات کل در پایان معاملات در محدوده 51 هزار و 371 میلیارد تومانی قرار دارد. 🔺امروز با معیار (سهام، حق تقدم و صندوق های سهامی) در سطح بازار، ارزش معاملات خرد 31 هزار و 202 میلیارد تومان بوده و جریان نقدی بالغ بر 4 هزار و 761 میلیارد تومان از سوی فعالان حقیقی به گردونه معاملات وارد شد. 🔺این در حالیست که صندوق های سهامی و مختلط نیز با ورود 732 میلیارد تومانی از سوی سرمایه گذاران خرد همراه بود. 📲 بله 📷 اینستاگرام 📱 لینکدین 🏪 اپلیکیشن پاداش 📞 021-58718 https://ble.ir/join/7a2YRF3rBk https://www.instagram.com/padash.ir https://www.linkedin.com/company/padash-financial-group/ https://app.padash.ir/
-
امیرمحمد غلامی
ثفارس برای اینکه بازیگر داخل تال هم بتونه سهامشو خالی کنه یه رنج مثبت زدن تا داخل تال با قیمت پایانی چهار نفر بخرن از شنبه ادامه ریزش ومن الله توفیق
-
ذوب بجای خرید ذوب سهمه فملی بگیریدقیمت ذوب همینه
-
صندوق های طلای بورس ایران
#تتر | تایم فریم روزانه قیمت پس از برخورد به محدوده حمایتی 150 هزار تومان، بار دیگر با افزایش تقاضا همراه شده و نشانه هایی از بهبود مومنتوم در اندیکاتورهای RSI و MACD مشاهده می شود. با این حال، قیمت همچنان پایین تر از مقاومت مهم 170 هزار تومان قرار دارد و تا زمان عبور از این محدوده نمی توان از پایان کامل اصلاح اخیر اطمینان حاصل کرد. در صورت شکست و تثبیت بالای 170 هزار تومان، مسیر حرکت به سمت سقف های قبلی در محدوده 185 تا 190 هزار تومان هموار خواهد شد. حمایت کلیدی بازار در محدوده 150 هزار تومان قرار دارد و حفظ این سطح برای تداوم سناریوی بازگشتی اهمیت بالایی خواهد داشت. امروز اخرین روز قبل تعطیلاته خیلی بازار طلا جونی نداره چون بازار طلا فروشا هم تقریبا تعطیله از اونورم تتر یه بالایی زده ولی صندوق طلاها دارن منفی معامله میشن بخاطر اینکه طلای جهانی دو درصد منفی خورده… #طلا #عیار #صندوق_طلا👇 https://t.me/+bHOklXFcpZ00ZmIx
-
babak_alfa
#غمارگ غمارگ هنوز بازارگردان نداره
-
️️مثبت سبز
✔️در مورد پست بالا یه نکته مهم بگم: تمام این بی نظمی ها و اتفاقات برای کسی میوفته که سبد دارایی نداره و کل سرمایش یا توی بورسه یا توی طلا! بازار جای 0 و 100 بودن نیست باید و باید تعادل رو رعایت کنید، الان 15 سال پیش نیست تنوع سازی سخت باشه… با یه کلیک مسکن بخر (کلید و…) با یه کلیک کل سهام بانکی رو بخر (بانکها و…) با یه کلیک کل پتروشیمی رو بخر (پترواگاه و…) با یه کلیک کل فلزات رو بخر (الیاژ و…) با یه کلیک خود شاخص رو بخر ( اگاس و…) با یه کلیک کل خودرو رو بخر (اتواگاه) با یه کلیک دو برار شاخص رو بگیر (شتاب) با یه کلیک بهتر از بانک سود بگیر (یاقوت و…) با یه کلیک صنعت سیمان رو بخر (سیمانا و…) با یه کلیک طلا بخر (مثقال، همیان و…) با یه کلیک مس بخر (مسگون و…) با یه کلیک نقره بخر (نقران و…) با یه کلیک نفت بخر (سینرژی و…) با یه کلیک خودرو بخر (گواهی سپرده) با یه کلیک میلگرد بخر (گواهی سپرده) با یه کلیک گندله بخر (گواهی سپرده) با یه کلیک روی بخر (گواهی سپرده) با یه کلیک قیر بخر (گواهی سپرده) با یه کلیک سهام بورس امریکا بخر (ابان تتر و…) با یه کلیک سهام رشدی رو بخر (رشدی کیان و…) با یه کلیک پروژه هارو بخر (فارابی کراد و…) با یه کلیک غذایی و سیمانی بخر (اعتبار سهام) با یه کلیک برق خورشیدی بخر (سولار) با یه کلیک قسطی طلا بخر (طرح کاریزما و…) با یه کلیک کل بازار کریپتو رو بخر (نوبیتکس و…) با یه کلیک کی ام سی بخر (گواهی سپرده) اصلا اون کلیک هم نکن، اسان طلا بخر (جام) هفته دیگه هم ابزار جدید میاد، صندوق درامد ثابت ارزی… 🔽رشد ابزارها در بازار ایران فوق العاده بوده، حیفه که بر اساس هدفتون تنوع سازی انجام ندید. ✅@Mosbat_sabz
-
کانال اتاق فکر نخبگان بورس
دوباره از رشد سهام جا نمانید در گوشه ای از مطلب قبل که به جهش احتمالی نقدینگی کشور طی یک سال گذشته (رشد احتمالی نزدیک به 70 درصدی نقدینگی) اشاره شده بود تاکید که «سهام خود را سفت بچسبید». واقعیت ماجرا اگر سناریو صلح برقرار باشد احتمالا بازار سهام بازدهی خارق العاده ای را تجربه می کند. شما اگر انتظار افت انتظارات تورمی در کوتاه مدت به واسطه اثر توافق را دارید باید منتظر کاهش نرخ بهره به دنبال ان باشید؛ خب خیلی تحلیل ساده ای است اگر بناست مثلا دو ماه دیگر قطعا نرخ بهره نزولی باشد کار تحلیلگر بازار پیشبینی این روند و خرید سهام است . در حالی که احتمالا مشابه سال های گذشته که خطاهای تحلیلی زیادی میان برخی از تحلیلگران بازار رخ داد گرچه این عده منتظرند تا شاید 5 تا 10 درصد پایین تر سهام را خرید کنند از یک رشد سنگین سهام جا می مانند. خیلی طبیعی است فارغ از اینکه در کوتاه مدت چه سیگنالی از نرخ بهره (اگر انتظار افت انتظارات تورمی وجود دارد نرخ بهره نزولی خواهد بود) یا حتی عملکرد شرکت ها (خیلی مشخص است که فصل بهار معیار مناسبی برای سنجش عملکرد شرکت ها در فصل های بعد نیست، جنگ بوده و محاصره دریایی در کنار کلی ریسک دیگر واقعا تحلیلگری می خواهد از روی بهار عملکرد یک سال اینده شرکت ها را قضاوت کند؟) سهام به پیشواز خوشبینی اینده برود. مسیله خیلی ساده است و نیاز به توضیح و تحلیل اضافی هم ندارد. اگر صلح برقرار و تحریم ها رفع شده باید منتظر جهش معنادار قیمت سهام به واسطه افزایش قیمت به درامد (pe) بازار سهام در میان مدت باشیم. اگر صلح ادامه دار است و یک تیم اقتصادی منطقی در دولت وجود دارد در میان مدت انتظارات تورمی افت می کند و به دنبال ان نرخ بهره افت می کند. بعید است تیم دولت به سرکوب مصنوعی نرخ ارز بپردازد بسیاری از همین عزیزانی که حالا در تیم اقتصادی دولت سمت رسمی دارند از مخالفان اصلی قیمت گذاری دستوری به خصوص در حوزه ارز هستند و با سرکوب مصنوعی ارز هم مخالف هستند. در چنین شرایطی که امید به اینده وجود دارد و قیمت به درامد شرکت ها در چنین سطوح پایینی (کمتر از 3 یا 4) قرار گرفته است قطعا باید انتظار جهش قیمت سهام را داشت. حالا شاید عده ای برای همان 5 تا 10 درصد تخفیف بیشتر روی قیمت سهام منتظر بمانند (به حراجی سهام دیروز اشاره شد) ولی خب ریسک زیادی انجام می دهند. درباره کلیت بازار...
-
فرزام روحانی
فسرب با سلام و عرض ادب همچنان طبق تحلیل بنده پیش میریم نقاط شیرین به ترتیب خریداری میشه خدا رو شکر نقدینگی داریم و این نقاط رو خریداریم سرمون توی کار خودمونه امیدوارم بقیه هم همچین شرایطی داشته باشن که سرشون توی پرتفوی خودشون باشه امین
-
ثشرق اونایی که نمیدونن 16 تیر چخبر سررسید همیار حداقل با سود بیست درصدی یک سری خارج میشن افزایش سرمایه خبری نیست هر از قیمت 6 تومن سبدگردانا انداختن هنوزم میندازن اگه سهم خوب گرفته بودین همین مدت هم ضررتون جبران میشد هم سود خوب میکردین