این خبرم اومده که باید ببینید چه کسشریه من حوصله بررسیشو ندارم بازگشت فرمول قیمت گذاری خوراک و فراورده های پالایشی به نرخ های جهانی از اواخر خرداد مدیر بازرگانی شرکت ملی پالایش و پخش فراورده های نفتی ایران در گفت وگو با بورس 24 اعلام کرد با پایان اعتبار مصوبه شورای عالی امنیت ملی در 9 خرداد، قیمت گذاری خوراک و فراورده های ویژه پالایشی که در دوره شرایط اضطراری بر مبنای نرخ های پیش از جنگ انجام می شد، از حدود 26 خردادماه بار دیگر بر اساس فرمول های وابسته به قیمت های جهانی محاسبه می شود.
-
Ali
غالبر این سهم رو قوی ترین حمایتش نتونست مثبت بشه اونایی که حمایت میکنند به نظرم قمار بازن نه سهامدار
-
مسعود کاشف
گشان حقوقی محترم مگر سهم 200درصد رشد کرده که پایانی رو در سقف کانال نزولی بلند مدت نگه داشتی که اگر کوچکترین خبر منفی اومد بهانه داشته باشی و باز برگردی پایین کاش به جا این زرنگ بازی ها کمی هم به فکر سهامدارتون بودین به فکر اینکه روزهای سبز سهم رو میبستن و با افشا ب های الکی نمیزاشتین بره بالا الان قیمت باید در کانال 5000ت میبود
-
Neda
#چنوپا جالبه تمام بازار 100 درصد رشد کردن حقوقی این سهم داره به سهامداران ظلم میکنه
-
ورنا اگه فکر کردید ما خسته میشیم میفروشیم اشتباه داری میزنی ما تو هر رنج منفی که میزنی اضافه میکنیم
-
علی عرفان
ثفارس هی فلانی.. این لقمه ها که می بری سر سفره پشتش اه و نفرین هست
-
فملی دوستان طرح حامی کارگزاری مفید چند درصد سود هست؟
-
غالبر چقدر بدم میاد از کلمه مواظب باشید از چنگتون در نیارن
-
ف ۵۷۳۲
غکورش عالی بود تقاضای حقیقی 17/56 م فردش حقیقی 2/02 م برتری بالای تقاضای حقیقی بر عرضه حقیقی ورود پول هوشمند.قدرت خریدار6/51 برابر فروشنده. با صف خرید خوبی بسته شد در اواخر بازار سهامداران در صف نامید شدند و صف را ترک کردند.منتظر سوپر گزارش خردادماه در همین روزها هستیم.
-
چکاپا این سهم سرطانی بسته بمونه حال سهامدارانش خیلی خوبه
-
حمید نادری
#ثشرق حتی تو روزی که گروه مثبته این سهم باید صف فروش باشه؟!!!!!!!!