#نبابک نمادی بسیار مناسب🌹♥️
-
بتا سهم
#ثجنوب در گزارش ماهانه خرداد به درامد 3331 میلیارد ریالی رسیده است 9ماهه به فروش 9860 میلیارد ریالی رسیده است
-
غالبر غالبر بخری فقط جز ضرر چیزی نداره
-
بشتابید نشتابید خواهند شتافت پس بشتابید . شارپ تا کهکشان ها دارد بورس .سالار وشرور بازار ها بورس است0🟢💚💜🩵💚🩵💚🟢💙 وبوعلی .وبملت. شپنا .وشبندر. ارزنده بماند یادگار🟩🟩🟩
-
عصر فردا
‼️‼️ در مراسمی با حضور معاون اول رییس جمهور، وزیر اقتصاد، رییس سازمان بورس و اوراق بهادار و مدیرعامل بانک ملت، مجوز تاسیس نخستین صندوق سرمایه گذاری در دارایی های ارزی با درامد ثابت ارزی به بانک ملت اعطا شد @asrefarda_ir
-
ذوب ذوب راهشو بلده افشا الف میزنه با تورم خیلی فاصله داره بورس و سهام ها بخصوص سهم ذوب
-
ریرا ق
اهرم درود جناب غضنفری وقتتون بخیر 🌹 عذر می خوام ضملت 32 ـ 5031 با توجه به تایم سر رسید خوبی که دارند امکان رشدشون هست ؟ چند درصدی تو ضررم… 😑
-
غالبر اصلا پیشنهاد نمیشه برای خریدن غالبر
-
عیار روزی که گفتم بفروشید و سهام بنیادی مسه شبندر و وبملات بگیرید الان کلی تو سود بودید. ولی تعصب کارو خراب میکنه. بازار سهام حالا حالا ها صعودی خواهد بود
-
غالبر بفروش تا خیالت راحت بشه غالبر بدترین سهام
-
غپاذر سلام دوستان سود غپاذر امروز واریز شد قرار بود 6تیر واریز بشه دستشان درد نکنه