جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
فرهاد عزیزپور | farhadazi
۱۱:۵۷:۵۱ ۱۴۰۵/۰۴/۰۲

اهرم ضستا 4047 یک مقدار ریسکش بالاست ولی اگر هفته اینده بازارر اکی باشه و شستا صف خریدش حفظ بشه گین خیلی خوبی میده! من سر به سر خودم 10 ریال هست! پیشنهاد خرید نیست! دوستان خودشون بررسی کنند!

لیست اخبار