صف خرید مکرر #رتاپ در قیمت 586 تومان با قدرت 1,4 برابری تقاضای حقیقی و حمایت 26 درصدی 2 کد حقوقی بازدهی تا اینجای کار 29% #بازار_بورس #بازار_بورس_ایران #نبض_بازار @bourse24ir
-
پول هوشمند صندوق سهامی
🔵#شتاب اولین #خرید_حقیقی در قیمت 32,519 ( 4.0% ) در صف خرید ساعت: 12:09 1 نفر مجموعا 525میلیون تومان قدرت خریدار: 0.8 م.سی روز: 4.6 | سرانه حقیقی: 168 م.سی روز: 128 قیمت پایانی 32,307 ( 3.32% ) @fundSmartMoney1 1405/04/02
-
پول هوشمندصندوق طلا
🔴#گوهر چهارمین #فروش_حقیقی در قیمت 744,020 ( -1.28% ) ساعت: 12:09 3نفر هر کد میانگین 506 میلیون تومان مجموعا 1,520میلیون تومان قدرت خریدار: 0.4 م.سی روز: 0.6 | سرانه حقیقی: 39 م.سی روز: 37 قیمت پایانی 740,943 ( -1.69% ) @fundSmartMoney2 1405/04/02
-
اختیارمعامله 𝑶𝒑𝒕𝒊𝒐𝒏 𝑹𝒆𝒇𝒆𝒓𝒆𝒏𝒄𝒆
وغدیر باز و اپشن های وغدیر در روز سررسید بسته!
-
سیگنال های طلایی (رایگان)
🔴 توقف برخی از نمادهای معاملاتی در پایان جلسه معاملات ✅به اطلاع می رساند؛ نمادهای معاملاتی (#وکبهمن)، (#بنو)، (#شگویا)، (#دکپسول)، (#شبصیر) و (#فسوژ) جهت برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام، در روز یکشنبه مورخ 1405/04/07، در پایان معاملات امروز سه شنبه مورخ 1405/04/02 متوقف می شوند. @signalhayeTalaeiVip
-
بورس۲۴ | Bourse24
صف خرید #شملی یک دور کامل عرضه شد اما مجددا به صف نشست. در قیمت 488 تومان و با برتری 1,2 برابری تقاضای حقیقی #بازار_بورس #بازار_بورس_ایران #نبض_بازار @bourse24ir
-
محمد1402
#حفاری در این لحظه حجم معاملات فراتر از 360 میلیون یعنی عبور از 2 درصد سهام شرکت!!؟
-
م ل
#رکیش خدابحق این شبهای محرم تقاص این همه ازار واذیتی که به مارسوندید رو هزاربراش رو ازتون پس بگیرهبدبخت کردید سهامدارش رو
-
پول هوشمندصندوق طلا
🔴#گنج ششمین #فروش_حقیقی در قیمت 134,650 ( -1.17% ) ساعت: 12:08 7نفر هر کد میانگین 190 میلیون تومان مجموعا 1,329میلیون تومان قدرت خریدار: 0.3 م.سی روز: 0.5 | سرانه حقیقی: 50 م.سی روز: 36 قیمت پایانی 134,818 ( -1.04% ) @fundSmartMoney2 1405/04/02
-
علی
#کاما تکرار میکنم هرکس داره کاما میخره انکار کاما سال 94 و 97 خریده بهترین کار زندگیش را میکنه اینایی که دارن بد سهم را میگن چند صد درصد بالاتر که سهم قفل صف خرید بود میان به به چه چه میکنن نظراتشون همگی براساس رنگ تابلوعه. اون موقعس که میره تو پاچشون. مثل سال 99 تو اوج که تعریف میکردن و اومدن خریدن و 6 سال رفتن تو ضرر و الان که تو کفه دارن میزنن تو سر سهم و بد سهم را میگن همیشه برعکس عمل میکنن و همیشه هم ضرر میکنن
-
فملی به اولین خط فیبو واکنش نشون داد برای صعود فرصت خرید خوب نداد به ما