ثفارس شنبه سرخطی بزن بلکه گیرت بیاد
-
Aaa
وسدید این 220 میلیون سهم رو کی فروخت و کی خرید اگه شفاف میشد خیلی خوب میشد
-
سمگا با این گزارشات عالی ورشد وگردش وبرنامه فروش زیرمجموعه ها باید رشد که ،باید
-
اهرم دوستان لطفاً نظر بدید اگه بحث افزایش سود بانکی مطرح بشه، تاثیرش در شرایط فعلی (با همه ی چیزهایی که میدونین) روی سهام چه خواهد بود؟
-
ارش
#فسوژ بنظر میاد مجمع فسوژ لغو شده
-
خزامیا با سلام به باتلاق بزرگی به نام خزامیا خوش امدین هرچه می حواهین اضافه کنین فقط خواهشا دیگران را تحریک نکنین مطمین باشین این سهم جایی نخواهد رفت.
-
كارگزاری آينده نگر خوارزمی
📊 #خلاصه_عملکرد روزانه بازار سه شنبه 1405/04/02 ✅ بیشترین نسبت ارزش معاملات به ارزش بازار: #پدرخش ✅ بیشترین ارزش معاملات بازار: #فملی 🟢 بیشترین صف خرید پایان بازار(براساس ارزش): #شپنا 🔴 بیشترین صف فروش پایان بازار(براساس ارزش): #اروند 📞61914000 🆔 @KharazmiBroker 🌐 www.KharazmiBroker.ir
-
آرتان تحلیل
➕صف های خرید احتمالی سه شنبه 2 تیر ماه ✅ شپنا ✅ حکشتی ✅ رمپنا ❤️@Artan_Tahlil ☎️ 021-52749000 🌐 www.artanbroker.ir 🧐artan_tahlil https://t.me/Artan_Tahlil https://www.artanbroker.ir/ https://www.instagram.com/artan_tahlil
-
Shaheen
فولای کسی میدونه چقدر امروز تو مجمع داد و چه خبر شد ؟؟؟
-
روح اله افشار
فزر بچه ها اگه خونه اولی هستین و خونه میخواین بخرین ، تو این 2 3 ماه تیر مرداد تا شهریور ، بخرین اگه می خواین ماشین عوض کنین ، تا شهریور ، عوض کنین
-
امرالله خواجوی
واتوس کسی خبر دار چرا اینطوری شد؟؟