حافرین گناه ما این است که سهامدار حافرین شدیم فقط همین
-
ES
واذر 3ساله فقط ریزش میکنه!! باید تبعید بشه بازار پایه،
-
علی
#کاما چطوری فهمیدین به شدت با کمبود وجه نقد مواجهه چرا چرت و پرت میبافین به هم حالا اگر قفل صف خرید بشه که میاین میگین گنج پیدا کرده شرکت و هزار جور حرف دیگه که براساس رنگ تابلو زده میشه شرکت ماهانه تولید داره و این تولیدات هزینه داره. خرج و اب و برق و سوخت هم هست همزمان خرج طرح توسعه زیرمجموعه ها هم هست الان چطوری کمبود وجه نقد داره ولی همزمان داره هزینه هم میکنه شرکت همین هفته بعد خود شما ها میاید تو صف خرید میشینید و بعد که خریدید میگید کاما گنج پیدا کرده و…
-
غالبر اگه به الگو 10 ساله باشه تا یکی دو سال دیگه فقط رنج میزنه و میاد پایین و از محدوده 1500 برمیگرده بالا. تازه اگه حقوقیش بخواد
-
حمیدرضا پوربافرانی
خصدرا ناظر باطل کرد
-
گشان نمیدونم چه دردیه که پایانی و تو 30 ثانیه اخر پر میکنه همیشه
-
آقای بازار / اپلیکیشن بنیادی بورس ایران
#نگین فارس قدرت فروشنده اخرین: -1.62% پایانی: -1.45% 💎@parsdevelop_support 👈 کانال پلاس 2 تیر 1405
-
بورس۲۴ | Bourse24
تحلیل عملکرد «وتوکا» ؛ جهش ارزش دارایی ها در خرداد به گزارش کدال نگر بورس 24، شرکت سرمایه گذاری توکا فولاد که با نماد «وتوکا» در بورس اوراق بهادار تهران معامله می شود، گزارش فعالیت ماهانه منتهی به خرداد ماه 1405 خود را در سامانه کدال منتشر کرد. https://www.bourse24.ir/news/358410
-
فملی تا 12:27 صف رو خواهد زد
-
فریناز امیدیار ✅
#نبابک نمادی بسیار مناسب🌹♥️
-
hassan biba
ادامه صف نشینی متقاضیان #شپنا که امروز به قیمت 965 تومان رسیده است. تشکیل صف خرید سنگین 1,6 میلیارد سهمی به ارزش 1,7 همت با قدرت 5 برابری تقاضای حقیقی