#وامید واریز سود سهام وامید تاریخ 22 شهریور کدال شد
-
پول هوشمندصندوق طلا
🔵#مثقال چهارمین #خرید_حقیقی در قیمت 127,566 ( -0.32% ) ساعت: 13:55 35نفر هر کد میانگین 91 میلیون تومان مجموعا 3,174میلیون تومان قدرت خریدار: 0.4 م.سی روز: 0.5 | سرانه حقیقی: 59 م.سی روز: 17 قیمت پایانی 126,944 ( -0.81% ) @fundSmartMoney2 1405/04/02
-
پول هوشمندصندوق طلا
🔴#کهربا نهمین #فروش_حقیقی در قیمت 152,278 ( -0.05% ) ساعت: 13:55 21نفر هر کد میانگین 134 میلیون تومان مجموعا 2,810میلیون تومان قدرت خریدار: 0.3 م.سی روز: 0.5 | سرانه حقیقی: 45 م.سی روز: 18 قیمت پایانی 151,478 ( -0.57% ) @fundSmartMoney2 1405/04/02
-
محمد
فملی سلام مس جهانی روبه بالا اصلاح یکی دوروزه مگر شاخص کل اصلاح کنه اونم الان نماد فارس اخابر دارن شاخص سازی میکندالکی اطلاعات نداری حرف نزنید
-
borssss
#سیدکو خب سود 708 تومنی تو اصلاحیه صورت مالی حسابرسی نشده اورده شد . و تو تلفیقی هم 1359 تومن سود ساخت . این هلدینگ خوب سیمانی امسال هم براحتی 1000 تومن سود خواهد ساخت . سرمایه گذاری روی این سهم کاملا کم ریسک و پربازده به نظر میرسه . حتما بررسی کنید
-
غالبر فقط فروش غالبر باید فروخت
-
ایروانی ارشد کسب وکار
دوایکس نوشتار تحلیلی به وقت مسگون به وقت دوایکس پانزده درصد سبد دوایکس پالایش است بیست چهار درصد دوایکس پتروشیمی است که بخشی از ان تاپیکو است شش درصد سبد چند رشته ای شستا وغدیر است که ازتحولات پتروشیمی وپالابشی ها نفع میبرد نزدیک ده درصد سبد دارو اما فملی پانزده درصد سبد دوایکس است البته شاید کم شده باشد. صندوق مسگون پذیره نویسی داشت که در صنعت مس سرمایه گذاری کندبرای همین فملی چند روز رنج خواهد بود ضمنا فملی سیزدهم این ماه به مجمع افزایش سرمایه میروند…نارنج خوب است پاینده سالم باشید
-
کبافق خواهید دید
-
وسدید اون دویست بیست میلیون رو. حقوقی و حقوقی حقیقی نما فروخت و حقیقی واقعی خرید این از سرانه خرید فروش میتونید بفهمید پس حضرات امروز فروشنده بودن حالا چرا روزهای اینده معلوم میشه از توجه شما به این مطلب تشکر میکنم
-
فرزام روحانی
غنوش با سلام و عرض ادب شنبه تحت هیچ شرایطی نباید منفی بشه فعلا روی فیبوی 1.414 داره دست به دست میشه محدوده ی 18380 ریال هم خیلی خیلی مهمه این عدد سقف شکسته شده س بنده فعلا تماشاگرم اگه نظر ش به محدوده ی 17000 ریال باشه، بنده نیز یه مقدار اضافه می کنم فعلا دست به ماشه م خرید خودمو روی غالبر تکمیل کردم و هرچی مازاد بخرم فقط و فقط برای نوسان گیری خواهد بود
-
غالبر غالبر دیگه داره میرسه ته چاه