🔴 خبر مهم برای گروه پالایشی 🔹️با پایان اعتبار مصوبه دوران جنگ، از اواخر خردادماه فرمول قیمت گذاری خوراک و فراورده های پالایشی بار دیگر بر مبنای نرخ های جهانی محاسبه خواهد شد. 🔹️این موضوع می تواند ابهام سوداوری پالایشگاه ها را کاهش دهد و در صورت تداوم کرک اسپردهای مناسب، به بهبود عملکرد عملیاتی این صنعت کمک کند. 🔹️ در نتیجه، نمادهای پالایشی از جمله #شپنا، #شبندر، #شتران، #شبریز و #شاوان بیش از گذشته زیر ذره بین بازار قرار خواهند گرفت.
-
آرش دانایی
ونیرو خیلی ریخته خبلی خبلی بخر
-
am bourse
ثبهساز قبلا گفتم تو ابتدای روندهای ریزشی پوبلک به سقف قبلی یکم بالاتر یا پایینتر داریم بعد ادامه ریزش
-
ثشرق یه چیز خیلی جالبی فهمیدم رفتار نموداری و حتی عدد قیمتی الانش هم با ثامان یکیه چرا اینجوریه؟
-
قاسم هاشمی
ثشاهد صد البته که اگه بازیگر بخواد میتونه فلت هفتگی کیجونسن( میانگین 26 دوره) رو هم که الان دقیقا با فلت بالای ابر همپوشانی داره تاچ کنه بعد حرکت کنه این دیگه بستگی به تصمیم بازیگر داره ، در هر صورت ما با سهم هستیم رفت بالا چه بهتر، اگرم نرفت و خواست فلت رو تاچ کنه بازم میخریم
-
غالبر کلا نخرید نخرید
-
Andranik Madadian
#کرمان تاریخ مجمع کی هستش
-
وساپا وساپا جذاب سهم رشد نکرده و عقب مونده از رشد اخیر بازار
-
سباقر بای بای نوسان گیر 👋
-
اهرم فملی صف خرید میشه ❤️❤️❤️❤️
-
فملی بزرگترین معدن مس پروفیری رتبه 3جهان واول خاورمیانه باابرقدرتی ایران