جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
am bourse | amirboursi1400
۱۱:۲۳:۵۱ ۱۴۰۵/۰۴/۰۲

ثبهساز قبلا گفتم تو ابتدای روندهای ریزشی پوبلک به سقف قبلی یکم بالاتر یا پایینتر داریم بعد ادامه ریزش

تعامل (Eng) 1.0
لیست اخبار