#اروند بزخرررررری می کنند فقط می خرند. کوفتتون بشه
-
hamid
#وحکمت خیلی اذیت شدیم خیلی سخت بود ولی ب نظر میرسه اخرای بازی هست اخرین پله ی وحکمت رو امروز خریدم ببینیم چی میشه… شرکت سود ساخته دو تا افزایش سرمایه سنگین 1400 و 1405 داشته سهم ب شدت خشک شده کف های تاریخی حجم های تاریخی خورده اگه اینها دلیل بر افزایش قیمت سهم نباشه هیچی درست نیست ما تا ده برابر نشه نمی فروشیم با سپاس شاید یک سال دیگه تارگت تاچ بشه
-
شپدیس بالاخره حرکتشو داره شروع میکنه دوستان جم پیلن هم بررسی کنید، بنیاد عالی شناوری کم ابتدای روند/./
-
وتجارت با توجه به اختلال فعلی بانک تحارت بانک ملل و پارسیان سالم هستند میتونید استفاده کنید از خدماتشان
-
حمید۱۹
#شپدیس فقط دو ماه وقت هست ارز اوری بشه با توجه به اینکه فاینانس تامین مالی برای صادرات اوکی شده احتمالا شپدیس تا دو ماه صف خرید بشه
-
مهدی هاشمی
#کفراور این صفحه چقدر ساکته
-
امیرمحمد غلامی
ثفارس از 98 تابلو این سهمو نگاه میکنم بالایی در کار نیست هر مثبتی فرصت خروج هستش
-
وبهمن انقدر فروشنده نداره حراج بدون دامنه نتونست برگذار کنه بعد نگران سهمی؟ کلا سیستمو خاموش کن برو 2 ماه دیگه بیا ببین چه خبره
-
وبملت با توجه به اختلال فعلی بانک ملت بانک ملل و پارسیان سالم هستند میتونید استفاده کنید
-
کیان ایرانی
ومدیر کد به کد در سهم کاملاً مشهود بود
-
Sahand
#اروند زنگ بزنید امور سهام