#وبصادر تو این سهم واقعا چه خبره:-) که داره یک60دم دارایی هاش معامله میشه ؟ سال 400 فقط بالای 500 هزار میلیارد تومان دارایی داشته .( با دلار محدوده 25) که با دلار امروز در میاد ناقابل حدود 3 هزار همت ! ولی ارزشش بازارش فعلا 50 همت !! معاملاتش هم ماشااا… در اولین منفی بازار جز اولین ریزشی ها .و در مثبت بازار. اخرین سهم در صف خرید !! :-) فک نکنم سهمی به این مظلومی رو بشه پیدا کرد ( طبق روال سیگنال خریدی نیست صرفا جهت مزاح مطلب زدم !)
-
آرش دانایی
ونیرو خیلی ریخته خبلی خبلی بخر
-
am bourse
ثبهساز قبلا گفتم تو ابتدای روندهای ریزشی پوبلک به سقف قبلی یکم بالاتر یا پایینتر داریم بعد ادامه ریزش
-
ثشرق یه چیز خیلی جالبی فهمیدم رفتار نموداری و حتی عدد قیمتی الانش هم با ثامان یکیه چرا اینجوریه؟
-
قاسم هاشمی
ثشاهد صد البته که اگه بازیگر بخواد میتونه فلت هفتگی کیجونسن( میانگین 26 دوره) رو هم که الان دقیقا با فلت بالای ابر همپوشانی داره تاچ کنه بعد حرکت کنه این دیگه بستگی به تصمیم بازیگر داره ، در هر صورت ما با سهم هستیم رفت بالا چه بهتر، اگرم نرفت و خواست فلت رو تاچ کنه بازم میخریم
-
غالبر کلا نخرید نخرید
-
Andranik Madadian
#کرمان تاریخ مجمع کی هستش
-
وساپا وساپا جذاب سهم رشد نکرده و عقب مونده از رشد اخیر بازار
-
سباقر بای بای نوسان گیر 👋
-
اهرم فملی صف خرید میشه ❤️❤️❤️❤️
-
فملی بزرگترین معدن مس پروفیری رتبه 3جهان واول خاورمیانه باابرقدرتی ایران