جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
شهاب .استاد بازارهای نامنظم! | osatad
۱۰:۵۸:۵۸ ۱۴۰۵/۰۴/۰۲

#وبصادر تو این سهم واقعا چه خبره:-) که داره یک60دم دارایی هاش معامله میشه ؟ سال 400 فقط بالای 500 هزار میلیارد تومان دارایی داشته .( با دلار محدوده 25) که با دلار امروز در میاد ناقابل حدود 3 هزار همت ! ولی ارزشش بازارش فعلا 50 همت !! معاملاتش هم ماشااا… در اولین منفی بازار جز اولین ریزشی ها .و در مثبت بازار. اخرین سهم در صف خرید !! :-) فک نکنم سهمی به این مظلومی رو بشه پیدا کرد ( طبق روال سیگنال خریدی نیست صرفا جهت مزاح مطلب زدم !)