🔴🔴#اهرم نهمین #فروش_حقیقی در قیمت 46,390 ( 3.03% ) ساعت: 10:34 10نفر هر کد میانگین 338 میلیون تومان مجموعا 3,382میلیون تومان قدرت خریدار: 0.8 م.سی روز: 2.6 | سرانه حقیقی: 225 م.سی روز: 166 قیمت پایانی 46,629 ( 3.56% ) @fundSmartMoney1 1405/04/02
-
بورس۲۴ | Bourse24
بازار «شبندر» را با چه پی بر ای فورواردی می خرد؟ صورت های مالی سال 1404 پالایش نفت بندرعباس از جهش قابل توجه سوداوری این شرکت حکایت دارد؛ جایی که «شبندر» با ثبت درامد 654 همتی، سود خالص خود را بیش از 4 برابر افزایش داده و به ازای هر سهم 212 تومان سود ساخته است. در همین حال، براوردها نشان می دهد با فرض تداوم رشد سوداوری، پی بر ای فوروارد این سهم در محدوده کانال 2 قرار می گیرد. 👇👇👇 bourse24.ir/news/358261
-
فرابورس مدیا
#خبر| جزییات دادوستدهای 21 روز معاملاتی خردادماه بررسی شد 💢 بازدهی 35 درصدی ایفکس در 21 روز ✳️ ارزش بازار فرابورس با رشد 20 درصدی به 4500 همت رسید 📊بازار سهام فرابورس ایران پس از حدود 80 روز تعطیلی و 52 روز توقف معاملات، سرانجام از 29 اردیبهشت فعالیت خود را از سر گرفت. معاملات بازارها در این مدت با اقبال خریداران و برتری تقاضا همراه بود به طوری که رکوردزنی شاخص کل فرابورس و بازدهی بیش از 35 درصدی این متغیر را به همراه داشت. 🖌️به گزارش مدیریت ارتباطات فرابورس ایران، طی 21 روز مبادلاتی خردادماه 1405 روزانه به طور میانگین بیش از 25 میلیارد ورقه انواع دارایی مالی به ارزش بالغ بر 251 هزار میلیارد تومان در بازارهای فرابورس دست به دست شده است. 📉شاخص کل فرابورس در مدت مورد بررسی همراه با روند پررونق بازارها توانست رکوردهای جدیدی را ثبت کند و در نهایت با بازدهی 35.3 درصدی، پرونده خردادماه را در ارتفاع 38 هزار و 773 واحدی ببندد. 🔗مشاهده متن کامل گزارش ماهانه در سایت فرابورس ایران: https://www.ifb.ir/News.aspx?id=20073 #امارمعاملات #گزارش_ماهانه #ایفکس #فرابورس_ایران 🆔 @Farabourse_Media
-
سید پرویز گبیر
#ثعمرا طوفان به پا خواهد کرد . ارزش ذاتی سهم 50 هزار تومان
-
بورس۲۴ | Bourse24
رشد 44 درصدی فروش «دبالک» در نیم سال مالی؛ انتی بیوتیک ها پیشران درامد شدند به گزارش کدال نگر بورس 24: شرکت تولید مواد اولیه دارویی البرز بالک که با نماد «دبالک» در بازار بورس اوراق بهادار تهران معامله می شود، گزارش عملکرد ماهانه منتهی به خرداد ماه 1405 خود را در سامانه کدال منتشر کرد. https://www.bourse24.ir/news/358402
-
صرفا جهت اطلاع
#خوساز از -1 به صف خرید✅
-
پارسا پیغمبردوست
فزر 🚨🚨 هشدار به صف نشینان فزر: چوب حراج به طلای بازار نزنید!🚨🚨 ایستادن در صف فروش سهمی که دقیقاً به قوی ترین محدوده حمایتی خود (تلاقی میانگین 26 روزه و فیبوناچی) رسیده، فقط یک خروجی دارد: تقدیم کردن سهم در کف قیمتی به خریداران هوشمند و پشیمانی بزرگ در روزهای اینده! فراموش نکنید؛ سهمی با بنیاد فوق العاده قوی، سود نقدی عالی و P/E بی رقیب مانند فزر در کل بازار تکرارنشدنی است. بازیگران بزرگ در کمین این نوسانات نشسته اند تا دارایی ارزشمند شما را در پایین ترین قیمت ممکن تصاحب کنند. ❌ با دست خودتان دارایی تان را مفت نفروشید؛ فردا روز پشیمانیِ صف نشینان عجول است!
-
شپدیس اینم بگم ممکنه هفته بعد برای جبران عقب ماندگی یه افشای الف بزنه چون پایین باز شد
-
محمد
#وامید واریز سود سهام وامید تاریخ 22 شهریور کدال شد
-
عیار امروز عیار رو کامل میفروشم شستا میخرم هرچه باداباد . شایدم ضررم برگشت
-
قدیر رجب
وسپه درود قبلا هم اشاره کردم سنگ معدنی ها همگی افزایش سرمایه از اورده داده اند و وامید هم همچنین باید این چند نماد مرحله اخر پذیره نویسی شان به اتمام برسه و با توجه به اینکه به زمان برگزاری مجمع سالیانه وسپه موعد و زمان زیادی مانده بنظرم هنوز نماد وسپه رشد شارپی نخواهد داشت ولی در اینده نزدیک خودش را به کانال 800 تا 900 کما بیشتر رشد قیمت خواهد داشت موفق باشیم یا حق