جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
سعید | saied4343
۱۱:۲۰:۱۵ ۱۴۰۵/۰۴/۰۲

#کرمان چرا دیگه کسی نمیفروشه ، چرا تو صف خرید قفل شد ؟یدفعه اون همه معاملات و اون همه فروشنده کجا رفت ؟ از اول هم فروشنده ای نبود همه ش کد به کد بود برای پیاده کردن سهامدار خرد ،یه دفه میزنن زیرش میره مجمع و تجدید ارزیابی

لیست اخبار