جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
علیرضا (لاهیجان) | ali1147g
۰۹:۵۸:۴۶ ۱۴۰۵/۰۴/۰۲

خزامیا فقط فقط پولمون درگیر کردیم حقوقی فقط دوست داره این سهم بالا نره . فقط فقط به خاطر همیار وایستادم . اگر زیان ده باشه همیار 30 درصد پرداخت می کنه . مجبوریم نفروشیم شاید پرداخت کردم اینم داره کاری می کنه مردم بفروشند تاازبیمه استفاده نشه .

لیست اخبار