جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
ابراهیم بیات | ebrahimbayat
۱۱:۳۸:۱۱ ۱۴۰۵/۰۴/۰۲

واحیا چرا حجم مبنای این سهم اینقدر بالاست مگه حجم مبنا نباید1 باشه

لیست اخبار