ثشرق توکه فروختی از فردا صف خریده
-
بورس۲۴ | Bourse24
#زگلدشت با قدرت بیش از 2 برابری تقاضای حقیقی ها ارایش صف خرید دوباره گرفت. 9% از خریداران حقوقی اند. حقیقی ها 15 میلیارد تومان تزریق کردند. #بازار_بورس #بازار_بورس_ایران #نبض_بازار @bourse24ir
-
NoavaranAmin
گروه صنعتی بوتان (#لبوتان) گزارش #فعالیت_ماهانه (#خرداد_1405) دوره 1 ماهه منتهی به 1405/03/31 سال مالی منتهی به: 1405/12/29 @NoavaranAmin ⭕️کاهش (3.84) درصدی فروش خرداد 1405 در مقایسه با ماه گذشته ✅رشد 274.31 درصدی فروش خرداد 1405 در مقایسه با خرداد 1404 ✅رشد 155.68 درصدی فروش 3 ماهه سال جاری در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته تحلیل بیشتر در: @NoavaranCodal
-
شهر بورس | آخرین اخبار بورس
🔹 مجمع «فملی» برای تصویب افزایش سرمایه برگزار می شود 🔹 شرکت ملی صنایع مس ایران با انتشار اطلاعیه ای در سامانه کدال، از برگزاری مجمع عمومی فوق العاده این شرکت به منظور تصمیم گیری درباره افزایش سرمایه خبر داد. 🔹 بر اساس اگهی دعوت منتشر شده از سوی شرکت ملی صنایع مس ایران (فملی)، مجمع عمومی فوق العاده این شرکت راس ساعت 10:00 صبح روز شنبه 13 تیرماه 1405 در تهران برگزار خواهد شد. 🔗 ادامه خبر… @shahrebours https://shahrebours.com/%D9%85%D8%AC%D9%85%D8%B9-%D9%81%D9%85%D9%84%DB%8C-%D8%A8%D8%B1%D8%A7%DB%8C-%D8%AA%D8%B5%D9%88%DB%8C%D8%A8-%D8%A7%D9%81%D8%B2%D8%A7%DB%8C%D8%B4-%D8%B3%D8%B1%D9%85%D8%A7%DB%8C%D9%87-%D8%A8/
-
M
#فروژ ناظر حتما هنوز خابی ی حقوقی سهمو گ… 23 میلیون از 29 میلیون حجم روی حقوقی فروخته
-
محمد
#حفاری در نهایت کنترل این سهم دور ریخته شدن پول یه عده هست که خودشون دارند کنترل میکنند اگر همه چیز درست پیش بره
-
مهدی عرفانی
🌺🌺🌺🌺🌺 « #غمهرا » فراتر از انتظار ظاهر شد یکی از بهترین گزارش ها مربوط به غمهرا بود و به نظر می رسد بتواند صف خرید را تجدید کند. در بودجه شرکت، فروش 12 همتی پیش بینی شده بود اما گزارش 3 ماهه فراتر از انتظار ظاهر شد؛ هر ماه بهتر از ماه قبل و دوباره بازار را سورپرایز کرد. در فروردین 6927 میلیارد ریال فروش داشت، اردیبهشت 13766 میلیارد ریال و خرداد 16062 میلیارد ریال فروش ثبت کرد و مجموع 3 ماهه به 36756 میلیارد ریال رسید؛ حدود 4 برابر مدت مشابه قبل. شرکت در 12 ماهه به سود 1805 ریالی رسیده و برای سال 1405 زمزمه کف سود 2500 ریالی شنیده می شود. به نظر سهم امروز صف شود، اما احتمالاً در محدوده 18000 ریال متعادل خواهد شد. خود #کوچین هم طبیعتاً با این فروش غمهرا جذاب تر می شود. در یک گزارش عجیب، در 3 ماهه به اندازه کل سال قبل سود ساخته و با سرمایه جدید به سود 878 ریالی رسیده است. شرکت 8002 میلیارد ریال سود عملیاتی و 6907 میلیارد ریال سود خالص دارد. حتی با فرض سود 2200 ریالی و افت حاشیه سود در 9 ماه باقی مانده سال، همچنان شرایط قابل قبولی دارد. کوچین در 3 ماهه 17025 میلیارد ریال فروش داشته، اردیبهشت به 9013 میلیارد ریال رسیده و خرداد 8777 میلیارد ریال فروش ثبت کرده است. فروش 5 ماهه 34815 میلیارد ریال بوده که نزدیک به 3 برابر مدت مشابه قبل است. برخی از سود 1900 ریالی در 6 ماهه صحبت می کنند که کمی خوش بینانه به نظر می رسد، اما در مجموع سهم شرایط بدی ندارد.
-
آقای بازار / اپلیکیشن بنیادی بورس ایران
#دسینا قدرت فروشنده اخرین: 2.75% پایانی: 2.75% ⬛️پی بر ای : 8.63 ⬛️سود نقدی : 49 درصد ⬛️مطالبات به دارایی ها : نامطلوب 🟩حاشیه سود: 44 درصد ( عالی ) 💎@parsdevelop_support 👈 کانال پلاس 2 تیر 1405
-
ISP
لازم است بعد از گذشت شش ماه از این پیام دوباره با توجه به وضعیت حال خکرمان دوباره پیام خوانده شود .
-
مهدی ۵۷
#وارین یه بوزینه از سال 99 مدام این سهم رو داغون کرده ، توی قله داده به حقوقیها و همه رو برده توی ضرر الان هم میخواد خریدهاش رو کامل کنه امروز بفروش توی صف خرید ازت برمیداریم
-
الومینا همه چیز دست حقوقیه حقیقی اصلا قدرت اینکار رو نداره