🌺🌺🌺🌺🌺 « #غمهرا » فراتر از انتظار ظاهر شد یکی از بهترین گزارش ها مربوط به غمهرا بود و به نظر می رسد بتواند صف خرید را تجدید کند. در بودجه شرکت، فروش 12 همتی پیش بینی شده بود اما گزارش 3 ماهه فراتر از انتظار ظاهر شد؛ هر ماه بهتر از ماه قبل و دوباره بازار را سورپرایز کرد. در فروردین 6927 میلیارد ریال فروش داشت، اردیبهشت 13766 میلیارد ریال و خرداد 16062 میلیارد ریال فروش ثبت کرد و مجموع 3 ماهه به 36756 میلیارد ریال رسید؛ حدود 4 برابر مدت مشابه قبل. شرکت در 12 ماهه به سود 1805 ریالی رسیده و برای سال 1405 زمزمه کف سود 2500 ریالی شنیده می شود. به نظر سهم امروز صف شود، اما احتمالاً در محدوده 18000 ریال متعادل خواهد شد. خود #کوچین هم طبیعتاً با این فروش غمهرا جذاب تر می شود. در یک گزارش عجیب، در 3 ماهه به اندازه کل سال قبل سود ساخته و با سرمایه جدید به سود 878 ریالی رسیده است. شرکت 8002 میلیارد ریال سود عملیاتی و 6907 میلیارد ریال سود خالص دارد. حتی با فرض سود 2200 ریالی و افت حاشیه سود در 9 ماه باقی مانده سال، همچنان شرایط قابل قبولی دارد. کوچین در 3 ماهه 17025 میلیارد ریال فروش داشته، اردیبهشت به 9013 میلیارد ریال رسیده و خرداد 8777 میلیارد ریال فروش ثبت کرده است. فروش 5 ماهه 34815 میلیارد ریال بوده که نزدیک به 3 برابر مدت مشابه قبل است. برخی از سود 1900 ریالی در 6 ماهه صحبت می کنند که کمی خوش بینانه به نظر می رسد، اما در مجموع سهم شرایط بدی ندارد.
-
بورس۲۴ | Bourse24
با وجود اینکه امروز بیست و یکمین روز متوالی صف خرید #توسن است اما قدرت 15 برابری تقاضای حقیقی ها در قیمت 558 تومان را تجربه می کند. کسب بازدهی حدود 40 درصدی تا اینجای کار #بازار_بورس #بازار_بورس_ایران #نبض_بازار @bourse24ir
-
بورس۲۴ | Bourse24
غفلت بازار از نمادی که سهامدار «شپنا»، «فارس»، «شسپا» و دیگر سهم های پرتقاضای بورس است مالکیت 25.87% از «فارس» که این روزها قفل صف خرید است! مالکیت 4.64% در غول پالایشی ایران یعنی «شپنا» که این روزها، قفل صف خرید است! مالکیت 65.5% در بزرگترین بازیگر حوزه روانکاران یعنی «شسپا» که این روزها قفل صف خرید است! مالکیت 14.8% در پتروشیمی فن اوران که این سهم نیز صف خرید است! مالکیت 15.2% در «شبهرن»، دیگر پلیر مطرح حوزه روانکاران و …. در اختیار تابان فردا بوده که خب! به صورت غیرمستقیم «ومهان» نیز از این مالکیت، سود می برد. #ومهان ⬇️⬇️⬇️ bourse24.ir/news/358156
-
MAJID
#حافرین کی سهام جایزه قابل معامله میشه ؟
-
فیلتر نویسی دانشگاه بورس
🔹 بیشترین ارزش معاملات #موج #فیروزا #پاداش #مسگون #فملی 📊https://t.me/filterBourseUniversity/40101
-
داود
#خودرو خگستر و خکاوه هم صف خرید شدند .
-
آقای بازار / اپلیکیشن بنیادی بورس ایران
#شکبیر ورود پول هوشمند اخرین: 3% پایانی: 2.96% 🟩پی بر ای : 4.68 💎@parsdevelop_support 👈 کانال پلاس 2 تیر 1405
-
بــهــارِ بورسꕥ🌾(خرید میلیاردرها)🌾ꕥ
#اهرم هم به صف خرید رسید✅✅✅
-
رضا1361
به گفته دوست خوبم مجید ح #ثشرق خرید شد. پله های بعدی در روزهای اینده.
-
اهرم جانم به فملی داره یکه تازی می کنه ❤️❤️❤️❤️
-
آرش دانایی
ونیرو خیلی ریخته خبلی خبلی بخر