جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
| peymankhani
۱۰:۰۵:۵۱ ۱۴۰۵/۰۴/۰۲

شجم متاسفانه مدیر اسپک سهامدار عمده بر خلاف مدیران قبلی که یکم بورسی بودن اعتقادی به حمایت از سهم نداره به خاطر همین فعلا وضع همینه تا یه تیم نوسانگیر وارد بشه

تعامل (Eng) 1.0
لیست اخبار