در جدول و نمودارها سود ناشی از اجرای استراتژی بر روی تمامی قراردادهای اختیار معامله صندوق لوتوس اورده شده است. منظور از کاوردکال این است که دارایی پایه را بخرید و اختیار خرید (call) دارایی پایه را بفروشید. تمامی این معاملات را می توانید در داخل یک سیستم معاملاتی مربوط به بورس کالا انجام دهید، زیرا انجام معاملات در چند بازار مختلف در یک سیستم تجمیع شده اند. در نمودارها محور افقی قیمت دارایی پایه در سررسید است و محور عمودی درصد سود بدست امده از اجرای استراتژی است. دقت کنید که قیمت دارایی پایه در سررسید عددی قطعی نیست و شما با تحلیل خودتان و با فرض یک قیمت می توانید بر روی نمودار مشاهده کنید که با انتخاب هر یک از اختیارهای خرید چند درصد سود می توانید کسب کنید. #کاوردکال #صندوق_کالایی #لوتوس
-
خساپا افشای الف کی داره ؟ درخواست افزایش قیمت داده؟
-
Sarmayedan
#خکرمان جناب شادکام یک افشا و یک بازگشایی درست اگر انجام داد جایزه دارید. ناظر هم که کرده تو … ن شرکت ، در نمیاره اصلا این سهم مگر 7 ساله ناظر داره؟؟؟
-
MEHDi
بکاب در بهترین روزهای بورس که همه سهم ها حداقل 50 درصد دادن ؛ بکاب با حقوقی… 40 درصد زیان زده… اگر این پول خوردن داره بخورید… اما عاقبت کارتون رو ببینید ..
-
مهدیه افراشته
#شپلی جالبه برام که کاربر کدخدا همین امروز رفتن صفحه ایجاد کردن و یک توییت کلا زدن ان هم در مورد شپلی که تماس بگیریم بگیم سهممون رو نبرین بالا چون کانال مهناز صادقی گفته شما خودتون اصلا سابقه تون مشخص نیس و یهویی تشکیل شدین چطوری باورتون کنیم خودتون از اینکه یهو متولد شدین اونم یهویی در فضای شپلی تعجب کردین انگار
-
علی جعفری
فزر دوستان بنظر شما فزر شنبه مثبته یا منفی؟
-
فارس کارگزاری اگاه چطوری باید خرید تال زد؟
-
حامی برازنده
#شپلی ضمنا مهناز هفته های قبل فروخته الان شاید داره حرص میخوره…
-
Şahan
#ریشمک یه عده دزد چمبره زدن رو شرکت نه محصول جدید دارن نه طرح و توسعه دارن در حالیکه بیشترین حاشیه سود واسه گیاهان دارویی هست فقط یه شرکت درست کردن واسه دزدیدن و چاپیدن دلار یه ادم بیسواد هم گذاشتن رو سر شرکت من که امروز نصف سهامم رو رد کردم
-
جواد
وبملت..ما که از اردیبهشت به بعد سهام اضافه کردیم..سود تعلق میگیره
-
M_rezas
#حفاری بزودی معلوم میشه این حجم و نحوه معاملات امروز سهم چه دلیلی داشته و ایا قرار هست سهم به جایگاه واقعی خودش برسه یا صرفاً استفاده حقوقی از جو مثبت بازار برای نوسان گیری مجدد از سهم بوده!؟