ثتوسا 200 هزار تا فروختم صف فروش میخرم😂
-
آرش
فزر استاد عدنان شما کلا اعتقادی به گزارش مالی و سودسازی ندارید؟
-
الو بورس
🔴گفت وگوی اختصاصی بورس نیوز با مدیرعامل شرکت پخش البرز پس از مجمع تداوم خدمت رسانی در شرایط جنگی / تاکید بر تقویت سبد کالا و وصول مطالبات 🔹به گزارش بورس نیوز، بلافاصله پس از برگزاری مجمع عمومی شرکت پخش البرز، گفت وگویی اختصاصی با مدیرعامل این شرکت انجام شد. وی که از اسفندماه 1403 سمت مدیرعاملی را بر عهده گرفته و پیش ازان به عنوان عضو موظف هیات مدیره و معاون مالی شرکت فعالیت داشته است، به تشریح عملکرد، چالش ها و برنامه های پیش روی این مجموعه توزیع کننده دارو و مواد غذایی پرداخت. #البرز ادامه مطلب @Aloobours
-
عصر بورس
🔴گفت وگوی اختصاصی بورس نیوز با مدیرعامل شرکت پخش البرز پس از مجمع تداوم خدمت رسانی در شرایط جنگی / تاکید بر تقویت سبد کالا و وصول مطالبات 🔹به گزارش بورس نیوز، بلافاصله پس از برگزاری مجمع عمومی شرکت پخش البرز، گفت وگویی اختصاصی با مدیرعامل این شرکت انجام شد. وی که از اسفندماه 1403 سمت مدیرعاملی را بر عهده گرفته و پیش ازان به عنوان عضو موظف هیات مدیره و معاون مالی شرکت فعالیت داشته است، به تشریح عملکرد، چالش ها و برنامه های پیش روی این مجموعه توزیع کننده دارو و مواد غذایی پرداخت. #البرز ادامه مطلب @Asrebours_ir
-
BourseNews | بورس نیوز
🔴گفت وگوی اختصاصی بورس نیوز با مدیرعامل شرکت پخش البرز پس از مجمع تداوم خدمت رسانی در شرایط جنگی / تاکید بر تقویت سبد کالا و وصول مطالبات 🔹به گزارش بورس نیوز، بلافاصله پس از برگزاری مجمع عمومی شرکت پخش البرز، گفت وگویی اختصاصی با مدیرعامل این شرکت انجام شد. وی که از اسفندماه 1403 سمت مدیرعاملی را بر عهده گرفته و پیش ازان به عنوان عضو موظف هیات مدیره و معاون مالی شرکت فعالیت داشته است، به تشریح عملکرد، چالش ها و برنامه های پیش روی این مجموعه توزیع کننده دارو و مواد غذایی پرداخت. #البرز ادامه مطلب @BourseNews https://www.boursenews.ir/001Hbo
-
دی ناو شرکت وبوعلی حوالی 800تومان است ولی دی فروخته به قیمت 460تومان که خیلی ارزان فروخته البته به خودی فروخته به شرکت مالی دی بماند بادگارریادگاری♻️♻️♻️♻️
-
پکویر خدایی میره بالا یا بناس 1 سال دیگه همینجا باشه؟؟؟؟؟
-
Market value
#رمپنا #شاخص_بورس #ومپنا خرید رمپنا واقعا سخت شده و فقط باید سرخطی خرید زد شاید چند تا حقوقی بیان لطف کنند و مقداری بفروشند. سهم برای سال جاری میتونه سود شرکت اصلی رو به حدود 1300 تومان برسونه و تلفیقش که سر به فلک می گذاره! حالا اگر امسال بیاد و تقسیم سود رو عدد مناسبی انجام بده و از این حدود هفتصد تومان بالای پنجاه درصد رو تقسیم کنه و عملکرد بد تقسیم سالهای گذشته رو کنار بگذاره باعث میشه سهم در مدت کوتاهی در بازار بیشتر مورد توجه قرار بگیرد و قیمت سهم به سمت چهار هزار تومان حرکت کنه!
-
وبملت شماره حساب برای واریز سود رو کدوم قسمت باید تغییر بدیم؟؟
-
وبملت این حساب رو کدوم قسمت باید تغییر بدیم؟؟
-
ثفارس ثفارس… به چند دلیل یک نوسان 40 تا 50 درصد رو ب بالا رو دارم در اندیکاتور سقف و کف بالاتر زده شده… واگرایی مثبت دارد… مقاومت 1500 در چند اندیکاتور دو هفته قبل رو ب بالا شکسته شده ولی قیمت هنوز در نوسان هست… پس تا محدود 1800 تومان یک نوسان عالی داره… در محدود 1800 ک سقف کانال نزولی هست… در محدود 1800 دوباره باید تحلیل بشه ک میتونه رد کنه تا محدود 2800 تا 3200 بره یا اگر نتونه و رد نکنه تا حوالی 1100 تا 850 ریزش پیدا میکنه… حوالی 1700 تا 1800 مجدد باید تحلیل بشه… اگر رنج زد و تاییدیه ورود داد میشه دوباره تا محدود 3000 تومان ورود کرد… ازین محدود 1700 تا 1800 فعلا مشکلی نیست…