⭕️#خودرو و #خساپا و #خزامیا حداقل 90% از سال گذشته تا کنون از بازار عقب افتاده اند سیگنال خرید یا فروش نیست… #بورسلند @bourselandgroup
-
شهاب .استاد بازارهای نامنظم!
#وبصادر تو این سهم واقعا چه خبره:-) که داره یک60دم دارایی هاش معامله میشه ؟ سال 400 فقط بالای 500 هزار میلیارد تومان دارایی داشته .( با دلار محدوده 25) که با دلار امروز در میاد ناقابل حدود 3 هزار همت ! ولی ارزشش بازارش فعلا 50 همت !! معاملاتش هم ماشااا… در اولین منفی بازار جز اولین ریزشی ها .و در مثبت بازار. اخرین سهم در صف خرید !! :-) فک نکنم سهمی به این مظلومی رو بشه پیدا کرد ( طبق روال سیگنال خریدی نیست صرفا جهت مزاح مطلب زدم !)
-
روح اله افشار
فزر ولی من فعلا نقد می مونم هفته دیگه اگه طلا پایین زد و رفت تو کانال 15 فزر و فملی و سپرده نقره و کاتد مس ، خورد خورد اضافه می کنم ❤️🧿 فعلا صبر صبر صبر ، پیشه می کنیم🌹🤚 سالم و حسابی پر سود باشین❤️🧿
-
بورس باز
#وتوس بانک اینده توس گستر را با خود به چاه عمیقی برد کاش نظارتی بود هیچ چیزی سر جایش نیست
-
abbas h
وبوعلی پولبک به مثلث شکسته شده بعد از چند روز رنج حرکت میکنه 50 درصد داخلش داره
-
Ebi111
#سصفها بازیگر داره جمع میکنه
-
مستر صاد
گلدا خدا بده برکت درگیر کپشیر شدم ، وامیدم اردرو داد بهم 😄 بسیار روز قشنگی بود شکر تعطیلات خوش بگذره ✌
-
سعید
#خودرو ناظرین سهام خودرویی در بورس باید تحت پیگرد قضایی قرار بگیرن…با سرکوب قیمت سهام بصورت اشکار توسط شرکتهای اقماری خریداران خصوصی…در حال اماده سازی چپاول چندین همتی سهام هستن…
-
سعید
#خودرو ناظرین سهام خودرویی در بورس باید تحت پیگرد قضایی قرار بگیرن…با سرکوب قیمت سهام بصورت اشکار توسط شرکتهای اقماری خریداران خصوصی…در حال اماده سازی چپاول چندین همتی سهام هستن…
-
عیار برای صندوق طلا چون داراییش گواهی شمش هست حواله دلار دولتی مهمه یک دهم درصد بالا بره صندوق مثبت میشه
-
Iran market
مسگون کمتر از 100 ثانیه پذیره نویسی شد! صندوق مسگون فیروزه 1 همت پذیره نویسی شد! وجود چنین صندوقی که مستقیما روی اینده جذاب مس سرمایه گذاری کنه نیاز بود برای بازار! https://t.me/B_analysi