🔸رصد اخرین تحرکات حقوقی ها در بورس اشخاص حقیقی #فجام می فروشند #ونیکی خریدار #ساروم و #شنفت است زیرمجموعه های بانک سامان خریدار #کهمدا و #تپمپی است #الیاژ خریدار #فسپا است چند شخص حقیقی هم #فسپا می خرند صندوق های #مفید و #پارسیان فروشنده #سپید هستند شخص حقیقی در صف فروش #ستران خریدار بود #شهر خریدهای محدود در #دکپسول دارد صندوق های تامین سرمایه لوتوس پارسیان، خریدار #غمینو هستند. #وسبحان همچنان #کفراح می خرد صندوق اهرمی #بیدار ، #شاملا خرید #فسپا #ونیکی 🌐@signal_plus_1
-
ثشاهد موافقم واقعا هدفی نداره و هیج جایی هم نمی ره نمی دونم بعضیا از روی چه حسابی اینقدر تعصب نسبت به این سهم نشون می دهند. این همه سهم با بازدهی و عملکرد عالی وجود داره…
-
ahmad
شپلی این چند روز تعطیلی گزارش خرداد با فروش بیش از 1500 میلیارد تومان فروش خواهد امد و از شنبه ملت دنبال سرخطی خرید شپلی خواهند بود.
-
مادیرا بعد اینهمه منفی و نصف شدن قیمتی اوضاشو نگا😂
-
رحیم مرادی
#پتوسعه پتوسعه بالای 1000 نخواهد رفت الانم منتظره اصلاح اساسی شاخص شروع بشه تا سقوط ازاد کنه
-
m g
شبندر تو چرا ناراحتی ها نگران نباش حالا خیلی میخواد بالا بره نفتی ها
-
زانیار محمدی
فملی فملی تا 1200 سقوط میکنه
-
حافرین برید همون حپارسا رو بخرید خب شدین سوهان روح
-
غالبر کفش سوراخ دیگه
-
Kor bakhtyari
خبنیان بخدا من پرتفوم بسته است، اخرین بار پرتفویی که خبنیان داخلش هست تکسهمش هستم، 5 میلیون سهم ازش خریدم و بستم و مثل یه زمین بهش نگاه میکنم، اخرین بار 40 روز پیش بود بازش کردم، رهاش کردم
-
ونوین دوستان من همیشه ونوین رو سهم خوبی میدونستم و بنیادیش عالی هست ولی یکم به خروج پول هوشمند از سهم توجه کنید و خرید و فروش و یا سیو سود به عهده ی خودتون هست