جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
| r126s246
۱۰:۰۸:۵۷ ۱۴۰۵/۰۴/۰۲

ثشاهد موافقم واقعا هدفی نداره و هیج جایی هم نمی ره نمی دونم بعضیا از روی چه حسابی اینقدر تعصب نسبت به این سهم نشون می دهند. این همه سهم با بازدهی و عملکرد عالی وجود داره…

لیست اخبار