ثشاهد موافقم واقعا هدفی نداره و هیج جایی هم نمی ره نمی دونم بعضیا از روی چه حسابی اینقدر تعصب نسبت به این سهم نشون می دهند. این همه سهم با بازدهی و عملکرد عالی وجود داره…
-
آکادمی رسول ترزم پور | بازارمالی
#شبهرن به صف خرید نشست✅
-
بورسینه @
#ثشرق خدا لعنت کنه گره رانتینو مواظب هین گروه مکار وحیله گر باشید
-
حامی بورس
😲 #شفن؛ جالب ترین نسبت ارزش بازار! ⚪️ ارزش بازار پتروشیمی فن اوا (#شفن): 15 همت ⚪️ ارزش دارایی شفن در بانک ملت: 17 همت یعنی شفن به تنهایی بیشتر از کل مارکت کپ خودش، سهام بانک ملت در سبد دارد! 📣@hamibourse_ir
-
💠 سامان تحلیل 💠
📊 بازتاب ارزش گذاری ستاره خلیج فارس در شستا بعد از شفاف سازی #درازی و رسیدن به ارزش تقریبی 781 همتی برای کل شرکت نفت ستاره خلیج فارس، یکی از مهم ترین جاهایی که این عدد می تواند خودش را نشان دهد #شستا است. شستا مالک حدود 70 درصد تاپیکو است. به همین دلیل هر تغییری در ارزش دارایی های مهم تاپیکو در نهایت در ساختار ارزش شستا نیز باید منعکس شود. از این زاویه، ارزش گذاری جدید ستاره خلیج فارس فقط یک عدد برای یک دارایی نیست بلکه می تواند به عنوان نشانه ای مهم در بازخوانی ارزش دارایی های شستا دیده شود. 📌 شستا حدود 373 همت پرتفوی بورسی دارد؛ عددی که به تنهایی از ارزش بازار فعلی شرکت هم بزرگ تر است. از سوی دیگر، شستا صرفاً یک هلدینگ بورسی نیست و مجموعه ای بزرگ از دارایی های غیربورسی را نیز در اختیار دارد. ✅ مالکیت 100 درصدی در: - اختصاصی بازارگردانی صبا گستر نفت و گاز تامین - شرکت کشت و دام صنایع لبنی تامین - خدمات ارتباطی رایتل - افق تامین انرژی سبز ✅ و مالکیت در شرکت های زیر: - مدیریت توسعه انرژی تامین - انتشارات علمی و فرهنگی - ملی نفتکش ایران - مجتمع صنعتی لاستیک ارگ کرمان - شرکت سنگ اهن مرکزی ایران 🔎 در چنین شرایطی، مطرح شدن ارزش یکی از دارایی های مهم زنجیره تاپیکو مثل نفت ستاره خلیج فارس می تواند توجه بازار را بیش از قبل به عمق دارایی ها و ظرفیت نهفته در شستا جلب کند. 📅 از طرف دیگر، مجمع شستا نیز در ماه های پیش رو قرار دارد. سال گذشته مجمع این شرکت در مهر ماه برگزار شد و شستا همواره جزو شرکت هایی بوده که تقسیم سود بالایی داشته است؛ به طوری که در مجمع سال گذشته حدود 96 درصد سود میان سهامداران تقسیم شد. در چنین فضایی، اگر شرایط برای عرضه یا کشف ارزش شفاف تر نفت ستاره خلیج فارس فراهم شود این موضوع می تواند در کنار نزدیک شدن به فصل مجامع و سیاست تقسیم سود بالای شستا، نگاه ها را دوباره به ساختار دارایی ها و ظرفیت های نهفته #شستا معطوف کند. ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ 🆔 ادرس کانال های سامان تحلیل: تلگرام بله روبیکا 🌐سایت کارگزاری بانک سامان : https://samanbourse.ir ☎️ مرکز تماس و پشتیبانی: 43024000 - 91001347 💠در مسیر تحلیل،اگاهی و تحول… 💠
-
تالار معاملاتی
📊#واچ_نوسان📊#جم
-
محمد
#وتجارت هفته دیگه میره مجمع و با یک گپ درخور باز خواهد شد از همه مهم تر این هست که افشا وقول مطالبات رو گذاشته همزمان با مجمع رو کنه و کار درستی هم میکنه تا ببینیم سهامدار واقعی کیه
-
AVA_Premium
اصلاح سبدی یکی از دوستان در روزهای پر عرضه… چی داشت: #خصدرا #خپارس #ختوقا #خساپا #ثفارس و چند تا سهم اشغال دیگه
-
آنلاین بورس
#دکوثر 🔴 دکوثر یکی از نمادهایی که سود بسیار خفنی توش خوابیده و چون بازیگر داره خیلی راحت سهامداراشو بازی میده و سهامشون رو از دستشون در میاره این نماد به دید 3 ماه میتونه بسیار خفن باشه اگه بازیگر نداشت میتونست تو یک ماه بترکونه ولی متاسفانه الان باید به دید 3 ماه ورود کرد با حدضرر 12% میتونید ورود بزنید در 2 پله یک پله همینجا پله بعدی 6 درصد پایین تر از این قیمت 💬1405/4/2 ❤️@bours_online
-
آرشیو چارت
📝شتاب ⚫️مقاومت مهمی در قالب هفتگی شکسته شده است ⚫️با حد ضرر 2٫900 قابلیت رشد تا محدوده 4٫200 را دارد ⚫️قیمت فعلی 3٫200 ⚫️قیمت ده درصد زیر nav هست #شتاب 2 تیرماه 1405 🔗archivechart ✅ 🔼🕯📈📉🔽 https://t.me/+1SaTsMBj2c4yNTc0
-
مثبت سبز
✔️شتاب واقعی در صندوق اهرمی شتاب پس از 105% رشد خالص و خروج از قفس یکساله مجدد داره یه نفس میگیره برای حرکت پر شتاب بعدی… 🚀 البته ممکنه تقاضا سرمایه گذاران اجازه این پولبک رو نده و به صورت پولبک خارجی باشه، اما اگر پولبک هم در کار باشه، میشه به عنوان فرصت درنظر گرفت.