خودرو اگ امد پایین نیاید نگران باشیم هر سهمی بخریم این داستان ها دار خودرو موتور روشن می کنه خیلی ها پیاده کنه من قهرمانی نمی شناسم ولی از حرف هاش فهمیدم خیلی بلد تحلیل گر اینک خودرو رنج قیمت میزنه همون طور ک قهرمانی گفت منفی ها استفاده کنید الان خدارو شکر مثبت صف خرید ببند سنگین. شنبه پرواز
-
محمد
#حفاری در نهایت کنترل این سهم دور ریخته شدن پول یه عده هست که خودشون دارند کنترل میکنند اگر همه چیز درست پیش بره
-
مهدی عرفانی
🌺🌺🌺🌺🌺 « #غمهرا » فراتر از انتظار ظاهر شد یکی از بهترین گزارش ها مربوط به غمهرا بود و به نظر می رسد بتواند صف خرید را تجدید کند. در بودجه شرکت، فروش 12 همتی پیش بینی شده بود اما گزارش 3 ماهه فراتر از انتظار ظاهر شد؛ هر ماه بهتر از ماه قبل و دوباره بازار را سورپرایز کرد. در فروردین 6927 میلیارد ریال فروش داشت، اردیبهشت 13766 میلیارد ریال و خرداد 16062 میلیارد ریال فروش ثبت کرد و مجموع 3 ماهه به 36756 میلیارد ریال رسید؛ حدود 4 برابر مدت مشابه قبل. شرکت در 12 ماهه به سود 1805 ریالی رسیده و برای سال 1405 زمزمه کف سود 2500 ریالی شنیده می شود. به نظر سهم امروز صف شود، اما احتمالاً در محدوده 18000 ریال متعادل خواهد شد. خود #کوچین هم طبیعتاً با این فروش غمهرا جذاب تر می شود. در یک گزارش عجیب، در 3 ماهه به اندازه کل سال قبل سود ساخته و با سرمایه جدید به سود 878 ریالی رسیده است. شرکت 8002 میلیارد ریال سود عملیاتی و 6907 میلیارد ریال سود خالص دارد. حتی با فرض سود 2200 ریالی و افت حاشیه سود در 9 ماه باقی مانده سال، همچنان شرایط قابل قبولی دارد. کوچین در 3 ماهه 17025 میلیارد ریال فروش داشته، اردیبهشت به 9013 میلیارد ریال رسیده و خرداد 8777 میلیارد ریال فروش ثبت کرده است. فروش 5 ماهه 34815 میلیارد ریال بوده که نزدیک به 3 برابر مدت مشابه قبل است. برخی از سود 1900 ریالی در 6 ماهه صحبت می کنند که کمی خوش بینانه به نظر می رسد، اما در مجموع سهم شرایط بدی ندارد.
-
آقای بازار / اپلیکیشن بنیادی بورس ایران
#دسینا قدرت فروشنده اخرین: 2.75% پایانی: 2.75% ⬛️پی بر ای : 8.63 ⬛️سود نقدی : 49 درصد ⬛️مطالبات به دارایی ها : نامطلوب 🟩حاشیه سود: 44 درصد ( عالی ) 💎@parsdevelop_support 👈 کانال پلاس 2 تیر 1405
-
ISP
لازم است بعد از گذشت شش ماه از این پیام دوباره با توجه به وضعیت حال خکرمان دوباره پیام خوانده شود .
-
مهدی ۵۷
#وارین یه بوزینه از سال 99 مدام این سهم رو داغون کرده ، توی قله داده به حقوقیها و همه رو برده توی ضرر الان هم میخواد خریدهاش رو کامل کنه امروز بفروش توی صف خرید ازت برمیداریم
-
الومینا همه چیز دست حقوقیه حقیقی اصلا قدرت اینکار رو نداره
-
وسدید نقدینگی می زارم روش…
-
گدنا گدنا اصلا فروشنده نداره خشک خشک اماده صعود عالی اونایی که فروختن پشیمون میشن بماند یادگار
-
وبصادر شاخص کل 110 هزار واحد مثبته. وبصادر داره منفی میشه. چقدر بی ارزشه این وبصادر
-
ابی صفا
ورنا مزخرف تر ازاین خودرویی ها ما نداریم