شپلی من که با هفتاد درصد سود فعلا پیاده میشم تا ببینم در اینده اصلاح میده
-
آقای بازار / اپلیکیشن بنیادی بورس ایران
#کدما قدرت خریدار اخرین: 3% پایانی: 3% 🟥پی بر ای : 12.96 💎@parsdevelop_support 👈 کانال پلاس 2 تیر 1405
-
30min
از فملی نترسید تا حالا ضررنداده این سهم
-
آقای بازار / اپلیکیشن بنیادی بورس ایران
#بنیرو کد به کد اخرین: 3% پایانی: 3% 🟩پی بر ای : 3.46 💎@parsdevelop_support 👈 کانال پلاس 2 تیر 1405
-
ثفارس سابقه سهامداران عمده رو اگر ببینید متوجه میشید که اکثراً طی 1 ماه اخیر، تعداد زیادی سهام فروختن. علتش چی میتونه باشه؟
-
الومینا چهار پنج روز متوالی منفی این چه سهمیه این چه وضعیه
-
حسام tridman
#شپلی هر موقع شمواد منفی شد،شپلی بازهم مثبت معامله میشه
-
Hossein Jp
گدنا دیروز گفتم برید تو صف فروش نترسید ولی متاسفانه کسی توجه نکرد حالا باید 3درصد پایین تر بفروشید
-
محمد محمدی
غگل حقوقی فکر کنم واسه خرج روزمرش کم اورده هی داره میفروشه
-
🏴BLACK SWAN🏴
#خفناور #ساینا #خوساز #غگلپا #اپرداز #تاپکیش #واذر #غگرجی (حقیقی) #نیان #درهاور #زفکا #قصفها #سصوفی #سپاها #دامین (بازیگردان) #ثپردیس #فرابورس #شکلر #فجام (حقوقی) 📅 تاریخ ورود 1405/04/01 @BLACK6_8SWAN
-
کانال حاج میت
اون زمان که هنوز انلاین بوجود نیومده بود که بریم زیر پتو بخارونیمش و معامله کنیم و ملت تو کارگزاریها و تالاربورس دور هم جمع میشدن میدیدم یه بنده خدایی داره همش کفرا میخره اون موقع کفرا 70 تومن بود و سهم بنیادی هم حساب نمیشد اون بنده خدا هم کلا شاس میزد و ادم احساس می کرد اسکله بهش گفتم چرا همش کفرا میخری؟برو شخارک بخر شفن بخر فولاد بخر برگشت بهم گفت بخر بالا میره منم کلا از اسم کفرا بدم میومد..بهش گفتم فولادو ول کنم برم کفرا بخرم اسکل پلشت؟ من فولاد داشتم و اونم کفرا همش اضافه میکرد و منم همش مسخرش میکردم بعد چند وقت دیدم کفرا شروع به رشد کرد..70 شد 80 شد 100 شد 200 شد 350 پشمام ریخته بود..یارو تو 350 فروخت بعد شروع کرد به خرید مداران من رو فولاد مثه بز خوابیده بودم..کفرای اون 5 برابر شد و من تو فولاد هنوز تو ضرر بودم هیچوقت به روم نیاورد که ریدم ابم قطعه اسکل من بودم پلشت من بودم شاسکول من بودم