جزئیات خبر | تلگرام
بازگشت به خانه
کانال حاج میت | tajikmira
۱۰:۰۷:۳۱ ۱۴۰۵/۰۴/۰۲

اون زمان که هنوز انلاین بوجود نیومده بود که بریم زیر پتو بخارونیمش و معامله کنیم و ملت تو کارگزاریها و تالاربورس دور هم جمع میشدن میدیدم یه بنده خدایی داره همش کفرا میخره اون موقع کفرا 70 تومن بود و سهم بنیادی هم حساب نمیشد اون بنده خدا هم کلا شاس میزد و ادم احساس می کرد اسکله بهش گفتم چرا همش کفرا میخری؟برو شخارک بخر شفن بخر فولاد بخر برگشت بهم گفت بخر بالا میره منم کلا از اسم کفرا بدم میومد..بهش گفتم فولادو ول کنم برم کفرا بخرم اسکل پلشت؟ من فولاد داشتم و اونم کفرا همش اضافه میکرد و منم همش مسخرش میکردم بعد چند وقت دیدم کفرا شروع به رشد کرد..70 شد 80 شد 100 شد 200 شد 350 پشمام ریخته بود..یارو تو 350 فروخت بعد شروع کرد به خرید مداران من رو فولاد مثه بز خوابیده بودم..کفرای اون 5 برابر شد و من تو فولاد هنوز تو ضرر بودم هیچوقت به روم نیاورد که ریدم ابم قطعه اسکل من بودم پلشت من بودم شاسکول من بودم

فالورها 31914
تاثیر (Imp) 7762.0
بازدید 7762
تعامل (Eng) 557.0
لیست اخبار