جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
جمالو اورجینال | jamaloooo
۰۹:۲۶:۵۵ ۱۴۰۵/۰۴/۰۲

#دماوند لطفا منو دست نندازید واقعا ناراحتم.الان زنگ زدم به امور سهام دماوند گفتم یالا سهم منو بر گردونید.میگن نمیشه.میخوام برم ازشون شکایت کنم

لیست اخبار