جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
شارلوت | saeedpormand
۰۸:۵۸:۲۲ ۱۴۰۵/۰۴/۰۲

#شلرد مجید جان… کامنتتو بازر نشر کردم ولی نشست رو صفحه… نوشتی که سهم پدر مادر فروختم برم شلرد بدرد نخور بخرم… این خودش گواه بر اینه که کلا تند و تیز صحبت میکنی… شما منو نمیشناسی چون اکانتمو عوض کردم ولی من شما رو میشناسم.. لطفا یه گوشه بشین ماستتو بخور ..باریکلا بهت که 1 تومن رو کردی 10000000000 دلار… از فتوحاتت کسی بخواد بخونه میره صفحتو میخونه…

لیست اخبار