#شلرد مجید جان… کامنتتو بازر نشر کردم ولی نشست رو صفحه… نوشتی که سهم پدر مادر فروختم برم شلرد بدرد نخور بخرم… این خودش گواه بر اینه که کلا تند و تیز صحبت میکنی… شما منو نمیشناسی چون اکانتمو عوض کردم ولی من شما رو میشناسم.. لطفا یه گوشه بشین ماستتو بخور ..باریکلا بهت که 1 تومن رو کردی 10000000000 دلار… از فتوحاتت کسی بخواد بخونه میره صفحتو میخونه…
-
محمد
#حفاری در نهایت کنترل این سهم دور ریخته شدن پول یه عده هست که خودشون دارند کنترل میکنند اگر همه چیز درست پیش بره
-
مهدی عرفانی
🌺🌺🌺🌺🌺 « #غمهرا » فراتر از انتظار ظاهر شد یکی از بهترین گزارش ها مربوط به غمهرا بود و به نظر می رسد بتواند صف خرید را تجدید کند. در بودجه شرکت، فروش 12 همتی پیش بینی شده بود اما گزارش 3 ماهه فراتر از انتظار ظاهر شد؛ هر ماه بهتر از ماه قبل و دوباره بازار را سورپرایز کرد. در فروردین 6927 میلیارد ریال فروش داشت، اردیبهشت 13766 میلیارد ریال و خرداد 16062 میلیارد ریال فروش ثبت کرد و مجموع 3 ماهه به 36756 میلیارد ریال رسید؛ حدود 4 برابر مدت مشابه قبل. شرکت در 12 ماهه به سود 1805 ریالی رسیده و برای سال 1405 زمزمه کف سود 2500 ریالی شنیده می شود. به نظر سهم امروز صف شود، اما احتمالاً در محدوده 18000 ریال متعادل خواهد شد. خود #کوچین هم طبیعتاً با این فروش غمهرا جذاب تر می شود. در یک گزارش عجیب، در 3 ماهه به اندازه کل سال قبل سود ساخته و با سرمایه جدید به سود 878 ریالی رسیده است. شرکت 8002 میلیارد ریال سود عملیاتی و 6907 میلیارد ریال سود خالص دارد. حتی با فرض سود 2200 ریالی و افت حاشیه سود در 9 ماه باقی مانده سال، همچنان شرایط قابل قبولی دارد. کوچین در 3 ماهه 17025 میلیارد ریال فروش داشته، اردیبهشت به 9013 میلیارد ریال رسیده و خرداد 8777 میلیارد ریال فروش ثبت کرده است. فروش 5 ماهه 34815 میلیارد ریال بوده که نزدیک به 3 برابر مدت مشابه قبل است. برخی از سود 1900 ریالی در 6 ماهه صحبت می کنند که کمی خوش بینانه به نظر می رسد، اما در مجموع سهم شرایط بدی ندارد.
-
آقای بازار / اپلیکیشن بنیادی بورس ایران
#دسینا قدرت فروشنده اخرین: 2.75% پایانی: 2.75% ⬛️پی بر ای : 8.63 ⬛️سود نقدی : 49 درصد ⬛️مطالبات به دارایی ها : نامطلوب 🟩حاشیه سود: 44 درصد ( عالی ) 💎@parsdevelop_support 👈 کانال پلاس 2 تیر 1405
-
ISP
لازم است بعد از گذشت شش ماه از این پیام دوباره با توجه به وضعیت حال خکرمان دوباره پیام خوانده شود .
-
مهدی ۵۷
#وارین یه بوزینه از سال 99 مدام این سهم رو داغون کرده ، توی قله داده به حقوقیها و همه رو برده توی ضرر الان هم میخواد خریدهاش رو کامل کنه امروز بفروش توی صف خرید ازت برمیداریم
-
الومینا همه چیز دست حقوقیه حقیقی اصلا قدرت اینکار رو نداره
-
وسدید نقدینگی می زارم روش…
-
گدنا گدنا اصلا فروشنده نداره خشک خشک اماده صعود عالی اونایی که فروختن پشیمون میشن بماند یادگار
-
وبصادر شاخص کل 110 هزار واحد مثبته. وبصادر داره منفی میشه. چقدر بی ارزشه این وبصادر
-
ابی صفا
ورنا مزخرف تر ازاین خودرویی ها ما نداریم