جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
| 01ksw052qbh0ep
۰۸:۲۰:۵۲ ۱۴۰۵/۰۴/۰۲

عیار برای بار سوم عرض میکنم قبل از شروع بازار میگم انرژی و وساپا مثبت سه و صف خریدن عیار منفی 3 طلا 18 عیار محدوده 15 بریم که داشته باشیم با اطمینان صحبت کنید در قله گفتم فروش طلا در کف گفتم خرید اینو دو سهم امیدوارم ضرر نکنید

تعامل (Eng) 2.0
لیست اخبار