اهرم دوستان من عاشق صندوق اهرم هستم اینجا هم سیگنال خرید دیگری غیر اهرم ندارم اصلاحش دوست داشتنی است وقتی برمیگرده کل مسیر اصلاح را سریع جبران می کنه خوبی اهرم این است همیشه در حال زدن سقف های جدید است بازم میگم میان مدتی اهرم بهترین است
-
imaN zand
#شپترو شما فک کن چسی اومدم…سهامداری کن لذت ببر فعلن
-
آقای بازار / اپلیکیشن بنیادی بورس ایران
#شغدیر کد به کد اخرین: 2.98% پایانی: 2.98% ⬛️پی بر ای : 6.66 💎@parsdevelop_support 👈 کانال پلاس 2 تیر 1405
-
آقای بازار / اپلیکیشن بنیادی بورس ایران
#بخاور کد به کد اخرین: 2.93% پایانی: 2.93% ⬛️پی بر ای : 8.11 💎@parsdevelop_support 👈 کانال پلاس 2 تیر 1405
-
آقای بازار / اپلیکیشن بنیادی بورس ایران
#دیران خروج پول هوشمند اخرین: -2.91% پایانی: -2% 🟥پی بر ای : 26.18 --- گران،شدیدا پر ریسک 💎@parsdevelop_support 👈 کانال پلاس 2 تیر 1405
-
علی رستمی
#تکشا امروز فرصت خروج داد به نظرم
-
رضا حاجیان📈
هر مثبتی فرصت خروج است #بالاس
-
پیمان
#ثنوسا قیمت سهم فقط به خاطر دارایی ونوین مساوی با 744 تومن رو 670 فروش یعنی چی خداوکیلی…جای این ها تو بورسه اخه…
-
• کارگزاری مبین سرمایه •
🔔 پیش بینی کنید 1000 امتیاز ببرید! ⬅️ فرصتی جذاب برای مشارکت در پیش بینی میزان خرید عرضه اولیه! ❓به نظر شما تعداد کدهای مشارکت کننده در عرضه اولیه رانیز چند کد خواهد بود ؟! 🗓فرصت شرکت در پیش بینی: 1405/04/7 - 00:00 👈 پیش بینی شما چیست ؟ 👈 مبینQ: 🌐 club.mobinsb.ir ------------------------- مبین سرمایه کارگزار هوشمند @mobinsb #پیش_بینی_روزانه #عرضه_اولیه #رانیز #جایزه https://club.mobinsb.ir/exam https://club.mobinsb.ir/exam
-
SOREN
#وامید عقب ماندن خود از شاخص را تا مجمع جبران می کند
-
علی اکبری
#وپسا این سهم با توجه به داراییش که با دلار تعیین میشه باید بالای 1000تومن باشه حداقل الان با دلار 6000تومن معامله میشه کم تفکر 7یاله فقط ضرر بوده