جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
علی اکبری | akbariali
۰۹:۴۰:۳۰ ۱۴۰۵/۰۴/۰۲

#وپسا این سهم با توجه به داراییش که با دلار تعیین میشه باید بالای 1000تومن باشه حداقل الان با دلار 6000تومن معامله میشه کم تفکر 7یاله فقط ضرر بوده

لیست اخبار