#پترول شاید شپنا یا خودرو یا فملی بخری ده درصد در شش ماهه بگیری ولی این پترول کسی که میخره برای سقف 99 وسه برابر شدن میخره خیالتون راحت هم می رسه چرا سوددهی وپی به ای زیر 2 ، ارزش دارایی 4 برابر خود سهمه پس کمربند محکم ببندید که شگفتی بورس در حال حرکت است
-
ahdit
مشکل این که توی هر اصلاح کوچک بازار ما از شاخص جا میمونیم توی این 3 روز تقریبا 6 درصد جا موندیم شما شاخص کل توی سقف تیر یا مرداد تا امروز درصد بگیرین تقریبا 145 درصد رشد داشته ولی شیران 86 درصد اینطوری همس عقبیم الان این 6 درصد خودش دو روز کاری که شاخص منفی بخوره یا درجا شیران دو روز صف خرید که غیر ممکنه
-
جمالو اورجینال
#دماوند لطفا منو دست نندازید واقعا ناراحتم.الان زنگ زدم به امور سهام دماوند گفتم یالا سهم منو بر گردونید.میگن نمیشه.میخوام برم ازشون شکایت کنم
-
شستا یه چیز بهتر از این نیست این مثبت بالایی خورده
-
محمد محمدی
غگل غگل تا روز مجمع بازی در میاره کاش میتونستیم این لعنتی بفروشیم دل بکنیم ازش
-
بورس نیلوفری
جدول بالاترین ارزش صف خرید ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ 🆔 ادرس کانال های سامان تحلیل: تلگرام بله روبیکا 🌐سایت کارگزاری بانک سامان : https://samanbourse.ir ☎️ مرکز تماس و پشتیبانی: 43024000 - 91001347 💠در مسیر تحلیل،اگاهی و تحول… 💠 https://rubika.ir/samantahlil
-
غگل داره صف خرید میشه از دستش ندید دعا برا اموات بنده هم یادتون نره
-
رحمت جوادی
قمرو لعنت به این سهم
-
بورس۲۴ | Bourse24
#ذوب در یک قدمی صف خرید سرانه خرید 71 میلیون تومان سرانه فروش 42 میلیون تومان برتری 1,6 برابری تقاضا برای ذوب 452 ریالی #بازار_بورس #بازار_بورس_ایران #نبض_بازار @bourse24ir
-
Soghrat Aflatoni
شپنا خودمم توصفم.ولی چشمتان به خودرو وخساپا باشه منفی کنن کل بورس و میریزن به هم.بازار هم اصلا سفت نیست .همه سهم ها
-
خودرو کل صف خرید همش فیک هستش با یه نگاه خودتون متوجه خواهید شد