#پیزد عجب سهمیه این سهم! کاش بجای پتایر پیزد گرفته بودم.. :) شاهکاره این استوار بودنش
-
ahdit
مشکل این که توی هر اصلاح کوچک بازار ما از شاخص جا میمونیم توی این 3 روز تقریبا 6 درصد جا موندیم شما شاخص کل توی سقف تیر یا مرداد تا امروز درصد بگیرین تقریبا 145 درصد رشد داشته ولی شیران 86 درصد اینطوری همس عقبیم الان این 6 درصد خودش دو روز کاری که شاخص منفی بخوره یا درجا شیران دو روز صف خرید که غیر ممکنه
-
جمالو اورجینال
#دماوند لطفا منو دست نندازید واقعا ناراحتم.الان زنگ زدم به امور سهام دماوند گفتم یالا سهم منو بر گردونید.میگن نمیشه.میخوام برم ازشون شکایت کنم
-
شستا یه چیز بهتر از این نیست این مثبت بالایی خورده
-
محمد محمدی
غگل غگل تا روز مجمع بازی در میاره کاش میتونستیم این لعنتی بفروشیم دل بکنیم ازش
-
بورس نیلوفری
جدول بالاترین ارزش صف خرید ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ 🆔 ادرس کانال های سامان تحلیل: تلگرام بله روبیکا 🌐سایت کارگزاری بانک سامان : https://samanbourse.ir ☎️ مرکز تماس و پشتیبانی: 43024000 - 91001347 💠در مسیر تحلیل،اگاهی و تحول… 💠 https://rubika.ir/samantahlil
-
غگل داره صف خرید میشه از دستش ندید دعا برا اموات بنده هم یادتون نره
-
رحمت جوادی
قمرو لعنت به این سهم
-
بورس۲۴ | Bourse24
#ذوب در یک قدمی صف خرید سرانه خرید 71 میلیون تومان سرانه فروش 42 میلیون تومان برتری 1,6 برابری تقاضا برای ذوب 452 ریالی #بازار_بورس #بازار_بورس_ایران #نبض_بازار @bourse24ir
-
Soghrat Aflatoni
شپنا خودمم توصفم.ولی چشمتان به خودرو وخساپا باشه منفی کنن کل بورس و میریزن به هم.بازار هم اصلا سفت نیست .همه سهم ها
-
خودرو کل صف خرید همش فیک هستش با یه نگاه خودتون متوجه خواهید شد