خزامیا با سلام حقوقی جان هر چی لازم بود با خزامیا کردی خزامیا 115 تومن!!! باز هم هر چه می خواهد دل تنگت بگن ولی فروشنده ای نخواهدبود.
-
خودرو لااقل صندوق پالایش میخریدید
-
taher seifi
سفارود کجا میشه از این سهم لعنتی شکایت کرد
-
💎سیگنال طلایی 💎
#ونیرو صف فروش یه پله برمیداریم
-
الومینا حقوقی داره سهمو از این دست میده به اون دست تا همه رو جمع کنه تقریبا کسی هم از حقیقی فروشنده نیست
-
شپنا صندوق پالایش هم خوبه
-
میلاد عزیزی
اهرم نظر خیلی ها با تابلو معاملات تغییر میکند ولی کاهش ارزش معاملات نشان از چیز دیگری میدهد در سقف سهم نخرید 💚💚💚
-
ali gh
اهرم دوستان ضستا 4046 دیروز میشد خرید سقفش پر نبوده؟
-
شپدیس شتران اصلا سهمی نیس که در هیچ چیزی تاثیر گذار باشه.تنها سهم پالایشی که به کل بازار خط میده و شاخص سازه شپنا هست.شتران بود و نبودش هیچ تاثیری در بازار نداره
-
davood
#نهال
-
famatake
امروز کار خاصی با بورس نداریم چند روز راه داد خرید کردیم #خاور #تایرا و الان هم صف خریدن و سهامی که راه میدن و یه پله دیگه میخرم مثل #لخزر #چافست #وهامون