اهرم پول رفته تو سهام کوچکی که ریزش شدیدی کردند و سودسازی عالی داشتند بقیه بازار رنج هست مخصوصا شاخص سازها 💚💚💚💚
-
خودرو حد اقل 5 دقیقه تو٫٫مبونو نگه دار صف خرید بمون
-
بازگشایی و مچینگ
#خراسان #بازگشایی تاریخ معامله قبلی: 1405/03/26 #D1405_04_02 09:46:27
-
آقای بازار / اپلیکیشن بنیادی بورس ایران
#بمپنا ورود پول هوشمند اخرین: 1.01% پایانی: -2.02% ⬛️پی بر ای : 10.02 💎@parsdevelop_support 👈 کانال پلاس 2 تیر 1405
-
مسعود مسعودی
#شپلی میخواید جلوی رشد سهمو بگیرید؟؟ای شیطونا😄
-
میلاد عزیزی
اهرم از خودرو و خساپا دوری کنید سهام خوب در منفی بخرید هرچند ما سهم رانتی انرژی را به دنبال کننده های خود معرفی کردیم و حداقل با سود 150درصدی رضایت به خروج داریم 💚💚💚💚
-
فملی بفروشی بالاشو باید بخرید
-
مرتضی جاوید
ثشاهد فرصت خروج عالی بود 1405/04/02
-
Hossein Jp
گدنا طبق تابلو خوانی امروز باید صف فروش بشه واسه روز شنبه ک حمایت بشکنه رو ب پایین و ریزش تا400.هرکسی امروز نفروخت عمرا دیگه نمیتونه حتی یک سهم بفروشه با خبرای مذاکرات تمام سهام چن برابر خواهد شد ب جز گدنا ک حتی نصف خواهد شد موفق باشید
-
علی 258
خبنیان حتی یک نمودار سهم داخلی و خارجی نمی توانی شبیه رفتار این سهم پیدا کنی رفتارشان نرمال نیست
-
Ahmadht
#اروند ان شاالله پتروشیمتون دود بشه بره تو همون کارون ما از قید پولمون گذشتیم