#دجابر یکی از خوبان دارویی با گزارش های عالی اگر اصلاح بده، هر اصلاحی خرید داره بنظرم خط سبز حمایت خط و باکس زرد تارگتهای میان مدت
-
Sia
#شفارا پروژ اسید فیوماریک بخاطر ج ن گ اخیر 4 ماه تعطیل شد و بالغ بر 80 درصد پیشرفت داشته و الان دیگه کاراش در اخرین مراحل پروژه هستش و قطعا امسال در مدار تولید قرار میگیره و یک پروژه دیگه در دست اجراست بنام پروژه اسید فرمیک که جایگزین متانول شده با توجه به رشد در سود اوری شفارا انشاالله سهامداران شفارا سهمی دارن اینده دار
-
سونامی
#فسوژ طبق توضیحات ذیل گزارش عملکرد ماهیانه (که برابر سنوات گذشته تمام ستون ها خالی هست ) شرکت در ماه های اتی اقدام به صادرات کنستانتره سرب خواهد کرد .
-
اکو آیریا | تحلیل بازار های مالی
#سرمایه_گذاری_صندوق_بازنشستگی #وصندوق در این گزارش به موشکافی و بررسی چندوجهی سهم وصندوق میپردازیم. در ابتدا نگاهی به پورتفو بورسی ان بیندازیم که به طور کلی در صنعت پتروشیمی و پالایشی سرمایه گذاری کرده است. بزرگترین ان ها به ترتیب: 1- شپنا 2- نوری 3- شرانل(نفت ایرانول) 4- پتروشیمی جم 5- پتروشیمی امیرکبیر 6- پتروشیمی خارک می باشد. که وضعیت 3 سهم اول ان و رشد ان ها کاملا مشخص است و بازار یک مقدار بیش از حد بابت اسیب به پتروشیمی هایش بها داده است و امروز وصندوق حدود 3 درصد پایین تر از اخرین روز قبل جنگ معامله میشود در صورتی که سهم هایش رشد بسیار خوبی داشته است. اما از بعد نمودار ارزش دلاری ان، در مدت 25 سال حضورش یک نمودار کاملا منظم و جذاب دارد. و در حال حاضر در محدوده کف و حمایتی بسیار قوی 420 میلیون دلار قرار دارد و در وهله اول تا 950 میلیون دلار و بعد 1930 میلیون دلار و نهایتا به سقف 3 میلیارد دلار می تواند برسد در انتهای این سوپرسایکل و در نهایت از بعد نمودار تعدیل نشده، 1630 تومان حمایت بسیار خوبی دارد و در صورت حفظ تا قیمت 2630 تومان می تواند رشد کند رضا نعمت اللهی ✅ https://ble.ir/join/HWeBFkgmKZ
-
ichi_charts
✅ سرخطی خرید فردا #حکشتی #رمپنا #ونفت #فتوسا #غشهداب #توسن #ددانا #شفن #ناما
-
RF1363
#شصدف ممکنه این نمودار و چقدر درست میتونه باشه؟
-
داریوش
#وبملت ببینیم صبح براش چند میل صف خرید میچینن حقوقی اگه بخاد سهم برگرده باید یه 20میلی صف خرید بچینه براش به قیمت خوبی رسیده وپولبک به نقطه شکست سقف هم نزدیکه ،بس موقع برگشت وبملت هستش تا از شکست شاخصر5میل هم جلوگیری کنه همچی امادهست بدای یه جهش خوب این دفعه ببینیم 150 رو میزنه
-
سهامدار مسدود شده
#سمایه ام الفساد بازار سرمایه = سمایه
-
پیشگو بورس دلار طلا
📚گزارش سالیانه👇👇👇 #بسویچ در دوره 12 ماه ب ازای هرسهم 569 ریال سود محقق کرد #کدما درمجمع 2.620 ریال تقسیم کرد از سود محقق شده 5.670 ریال #ابادا در دوره 12 ماه 281 ریال سود محقق کرد. #دتهران در 12 ماه 3.892 ریال سود محقق کرد. #نوین در 12 ب ازای هرسهم 280 ریال سود محقق کرد #حبندر در 12 ماه ب ازای هرسهم 3.570 ربال سود محقق کرد. #فجام در 12 ماه 1830 ریال محقق کرد. @pishgoo404
-
توازن
اثر ارزش 780 همتی ستاره خلیج فارس در صبا و شستا 🔺 اگر ارزش پالایشگاه ستاره خلیج فارس را بر اساس مزایده اخیر حدود 780 همت در نظر بگیریم، سهم 49 درصدی تاپیکو در این پالایشگاه حدود 382 همت ارزش دارد. 🔺 صبا مالک 8.4 درصد تاپیکو است؛ بنابراین اثر ستاره برای صبا حدود 31.7 همت می شود. در حالی که ارزش بازار صبا حدود 55 همت است. 🔺 اما در شستا ماجرا جدی تر است. شستا 67.7 درصد تاپیکو را مستقیم در اختیار دارد و 84.6 درصد صبا را هم مالک است. 🔺 اثر مستقیم ستاره برای شستا از مسیر تاپیکو حدود 255 همت است. اثر غیرمستقیم از مسیر صبا هم حدود 27 همت می شود. 🔺 در مجموع، اثر ستاره برای شستا حدود 282 همت براورد می شود. در حالی که ارزش بازار شستا حدود 343 همت است.
-
ققنوس
#شبریز نمیفروشیم !