#غدانه فروش اردیبهشت به حدود 1337 میلیارد تومان رسید. بالاترین فروش دو سال اخیر و 244% بالاتر از رکورد قبلی. رشد نسبت به سال گذشته 586.6% ! موتور اصلی درامد این ماه روغن تصفیه سویا بود، محصولی که قبلا هم در سبد شرکت بوده و این بار بعد از توقف فروش ماه قبل، سهم اصلی را گرفته است. روغن های بسته بندی هم با وجود افت مقدار فروش، از محل فروش بیش از تولید و نرخ بالاتر به درامد کمک کرده اند؛ یعنی بخشی از گزارش رنگ تخلیه موجودی دارد. در فول فت سویا هم فروش از تولید جلو زده، پس بهتر است پایداری این سطح فروش در خرداد چک شود. گزارش خیلی خوب است، اما کیفیت تکرارپذیری ان هنوز سوال اصلی است. ✅کانال بنیادی کار @bonyadi_kar✅
-
alikhan
وپاسار با 98همت سود ارزش بازار 486 همت #وبملت با 265همت سود ارزش بازار 437همت جل ل خ الق هر چیزی ما بورس ها دیدیم سامان ونوین رسیدن به بانک تجارت خ دا. یا ما رو از دست این د و ل ت اح م ق نجات بده دارایش ولو رو تابلو وپاسار سودی نساخته سودش فقط از تسعیر ارز هست ولی بانک ملت 60همت عملیات ساخته به غیر از تسعیر دلارش
-
کانال حاج علی
نیمه اول بازار فردا ؛ مناسب خرید و ورود به سهام ارزنده بازار✔️ نیمه دوم بازار رو 70% سهام مثبت بسته خواهد شد . سهام مناسب ورود 🔰 شاخص سازها ؛ #شپنا #شبندر #شراز #حکشتی #رمپنا #فارس #غکورش #وپاسار دارویی ؛ #دجابر #هجرت #دتوزیع #درازک غذایی ؛ #غشهداب #غشوکو #غدانه #غمینو تکسهم ها ؛ #ولملت #ختور #دروز #زفجر #شپلی
-
m f
وبملت فردا 200 سهم میره برای سرخطی..
-
صادقی
ثشرق الان 80 درصد به بالا در ضررم… مثل سرطان درمان نداره…
-
اخبار فارس
•️اوقات شرعی فردا سه شنبه 02 تیر 1405 به افق شیراز (احتیاط یک تا دو دقیقه ای لحاظ شود) 🌱وقت دعا ما رو هم به خاطر داشته باشید🌱 یاحق @akhbarfars
-
Alif
#دزهراوی ببا این گزارشات عالی رکوردار بودن در دارویی ها و افزایش 58 قلم از داروها و انتظار گزارش بهتر برای خردادماه این سهم دست نیافتی می شود. انروز که در این بازار اینطور عمل کرد! ورس24 : رکورد تاریخی دزهراوی در فروش اردیبهشت داروسازی زهراوی در اردیبهشت 1405 با ثبت فروش حدود 300 میلیارد تومان، یکی از مهم ترین نقاط عطف عملکردی خود را رقم زد؛ رکوردی که نه تنها در مقیاس ماهانه برای شرکت تاریخی است، بلکه نسبت به مدت مشابه سال قبل نیز 154 درصد رشد نشان می دهد.
-
ققنوس
#دزاگرس بنظرم دزاگرس اصلاح خودش را کرد و امروز صف فروشش جمع شد انتظار اینست که از فردا مثبت معامله شود !
-
nas19971
#شپلی یادش بخیر، پارسال نقطه ی ورود من. اسکرین گرفتم نگهداشتم. در سابقه پیام هایم هم موجوده که گفتم بخرید روی هدف بالای1000تومان
-
مجید مجیدی
خودرو دوستان برای تضمین و قدرتمند شدن سبد خود فراکاب ها که تحت حمایت 100درصد سازمان بورس هستند به سبد خود اضافه کنید .تو این چند روز همگی مثبت بودن در کف قیمتی هستن. و همواره بالاترین بازدهی را فراکاب ها در کل جهان بین تمام سهام های بازار دارن. … انرژی فرابورس کالا بورس…💚💚
-
Alif
#دزهراوی تابلو سهم تقاضای حقیقی 26/88 م عرضه حقیقی 9/4 م برتری با تقاضای حقیقی. ورود پول هوشمند،قدرت خریدار 13/42 برابر فروشنده. فقط 29 نفر موفق به خرید شدند.صف خرید تقریبا سه برابر حجم معاملات. موفق باشید