جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
میلاد عزیزی | dariushbagheri_57
۲۲:۵۸:۳۹ ۱۴۰۵/۰۴/۰۱

اهرم بازار پس از یک رشد شارپ نوسانی شد است و فقط به نوسان گیر سود میدهد البته انرژی تا تارگت 3000تومن صف خرید هست و در روزهای بد بازار فقط صفش باز میشود و فرصت خرید میدهد از وضعیت شرکت کاملا اگاه هستیم 💚💚💚

تعامل (Eng) 2.0
لیست اخبار