جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
| sxxx123
۲۲:۵۸:۰۳ ۱۴۰۵/۰۴/۰۱

ذوب تو بازار منفی امروز حکشتی 3 مثبت بود ذوب هم خوبه ولی هنوز باور کنین سر به سر نشدم از قبل جنگ خریدم یعنی 3 ماه گذشته 5 میلیون برگ سهم دارم خدا خودش کمک کنه حداقل 80 را ببینیم

تعامل (Eng) 1.0
لیست اخبار