⭕️علی شیدایی، عضو سابق هیات مدیره سایپا، سرپرست صنایع شیر ایران (پگاه) شد 🔴 با تصمیم شرکت سرمایه گذاری اتیه صبا، علی شیدایی ترمیقی به عنوان سرپرست شرکت صنایع شیر ایران (پگاه) منصوب شد. 🔹 به گزارش خط خودرو، احمد بذلی، مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری اتیه صبا، طی حکمی ضمن قدردانی از خدمات و تلاش های عبدالامیر باروکوب، از پایان ماموریت وی خبر داد و علی شیدایی را به عنوان سرپرست جدید پگاه معرفی کرد. 🔸 شیدایی از مدیران باسابقه صنعت خودرو محسوب می شود و در کارنامه خود سوابقی همچون قایم مقام مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در امور مالی و اقتصادی، رییس و عضو هیات مدیره گروه سایپا، مدیرعامل و عضو هیات مدیره شرکت سرمایه گذاری گروه صنعتی رنا، مدیرعامل شرکت صنعتی کیمیدارو، رییس هیات مدیره شرکت توسعه صنایع بهشهر و شرکت پخش رازی، همچنین مدیرعامل شرکت های واسپاری ملت و لیزینگ جامع سینا را دارد. 🔹 وی هم اکنون به عنوان قایم مقام شرکت الومینیوم اراک فعالیت می کند و طی سال های گذشته مسیولیت های متعددی در حوزه های صنعتی، مالی و سرمایه گذاری بر عهده داشته است. 🔸 شرکت صنایع شیر ایران (پگاه) از زیرمجموعه های هلدینگ سرمایه گذاری اتیه صبا به شمار می رود. گفتنی است احمد بذلی، مدیرعامل اتیه صبا، نیز از مدیران باسابقه صنعت خودرو می باشد که طی ماه های اخیر سکان هدایت این هلدینگ وابسته به صندوق بازنشستگی کشوری را بر عهده گرفته است. ⭐️خط خودرو، رسانه خودرویی @khodroei90 🧡
-
محمدکاوه
سهمهایی که اگه فردا تونستید بخرید اروند بوعلی نوری پارسان شپدیس صف خریدشون مبارک
-
رضا چگنی
تاپیکو ستاره خلیج در حد شپنا هست ارزش بازارش هم در حد شپنا خواهد بود نصف ستاره خلیج مال تاپیکو هست شستا هم تاپیکو و تاصیکو رو داره با توجه به درصد مالکیت تاپیکو و شستا روی ستاره خلیج ، میزان ارزش بازاری ک دارن تاپیکو بیشتر منتفع میشه تا شستا حدودا به نسبت ارزش بازار تاپیکو 130 درصد منتفع میشه ، یعنی 130 درصد میره رو ارزش بازارش شستا 60 ، 70 درصد منتفع میشه
-
فن افزار حقوقی با تمام وجود کنترل می کند فردا هم کنترل خواهد کرد صف خرید نشود
-
رانتکده
#فروشندگان_خسته دو واچ امروزمون گشان و ناوگان بودند که ناوگان حوالی مثبت دو باز و بسته شد؛ گشان هم حوالی مثبت نیم باز شد و صف خرید به کار خودش پایان داد. از لیست فعلی فن افزار و پی پاد برای فردا توی واچ لیست ما حضور خواهند داشت؛ مابقی لیست رو خود دوستان میتونن بررسی کنن.
-
YAS borss
وساپا یک قدم تا واگذاری 🌹
-
آکادمی بورس منصوری
#مسگون ایا در پذیره نویسی صندوق مسگون شرکت کنیم یا نه ؟ پذیره نویسی صندوق مسگون از فردا اغاز می شود و یک میلیارد واحد ان در اختیار سرمایه گذاران حقیقی و حقوقی قرار خواهد گرفت . قیمت هر واحد این صندوق 10 هزار ریال است . بنابراین بناست یک همت از سرمایه های خرد سرمایه گذاران را جذب کند. این صندوق قرار است از منابع دریافتی در حوزه فلزات اساسی مخصوصا مس ،فولاد و روی استفاده کند . مس که اخرین رالی صعودی خود را از ابتدای فروردین 1405 در قیمت 11700 دلار اغاز کرده بود ، خیلی زود و در تاریخ 24 اردیبهشت همین سال به قله 14150 دلار دست یافت ولی دیگر هیچگاه به این قله باز نگشته ، اما پس از ثبت این قله هیچگاه هم از کف 13400 دلار پایینتر نیامده. اینکه بازار فلزات اساسی مخصوصا فلزات رسانا ( از جمله مس ) به دلیل توسعه کاربرد ان در حوزه های هوش مصنوعی و تکنولوژی های پاک خواهان بیشتری نسبت به سال قبل دارد ، از مزایای این حوزه محسوب می شود . اما از طرف دیگر اگر فکر کنیم قرار است همین هفته سهام فملی و فباهنر را بخرد ، شاید دور از انتظار باشد . بنابراین می توان به مسیولین این صندوق اعتماد کرد و با توجه به اینکه صندوق جدیدالتاسیس است ، وسواس زیادی برای اولین خریدها در جهت کنترل قیمت واحد و عدم افت ان به زیر قیمت پایه به خرج دهد. بنابراین ورود به این صندوق را توصیه میکنیم . انشاله که مایه خیر و برکت برای سرمایه گذران این صندوق باشد .
-
دنا
#وبملت ؛ نماد دارایی محور هست از سال گذشته تاکنون ، قیمت املاک در کشور ، بیش از 100 درصد رشد داشته!!! سایر موارد مرتبط با این نماد رو دیگه خودتون واقفید…
-
عرضه اولیه(ipo)
⏱ واچ سرخطی فردا ⏱ #حکشتی #رمپنا #ناما #تادیکو #خودکفا #شغدیر #زهلال #زفجر
-
محمدکاوه
#کرمان چقدر گفتم شخمی ترین سهمه فقط خروج اره چه سودی کلا ت6سال پشم ریال سود داده
-
خبرنا فردا سهم خبرنا گیر میاد بعد از تعطیلی عاشورا ( روز شنبه اینده) صف حرید تا…