جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
رضا چگنی | reza7283
۲۳:۴۱:۳۸ ۱۴۰۵/۰۴/۰۱

تاپیکو ستاره خلیج در حد شپنا هست ارزش بازارش هم در حد شپنا خواهد بود نصف ستاره خلیج مال تاپیکو هست شستا هم تاپیکو و تاصیکو رو داره با توجه به درصد مالکیت تاپیکو و شستا روی ستاره خلیج ، میزان ارزش بازاری ک دارن تاپیکو بیشتر منتفع میشه تا شستا حدودا به نسبت ارزش بازار تاپیکو 130 درصد منتفع میشه ، یعنی 130 درصد میره رو ارزش بازارش شستا 60 ، 70 درصد منتفع میشه

تعامل (Eng) 1.0
لیست اخبار